TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lag egen tweeter plassering i T20 ved sidespeilene

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #83623  av MR_T
 
For noen av oss som ikke har orginale diskantplassering ved sidespeilene, var ganske lei av å ha diskantene stående på dash'n i frontruta. Man kan lage det på egenhånd ganske greit, ble godt fornøyd med egen løsning.
Først laget jeg en mal av tweeterholderene, borret hull i dekselet så var det bare å kutte/file til holderen passet
Vedlegg
a.jpg
a.jpg (53.98 kiB) Vist 2985 ganger
b.JPG
b.JPG (110.27 kiB) Vist 2447 ganger
c.jpg
c.jpg (68.41 kiB) Vist 2459 ganger
d.JPG
d.JPG (54.04 kiB) Vist 2985 ganger

 #83652  av celica1.8
 
:D gjorde d samme for noen måneder siden!!!!
funka kjempe fint :D

 #83681  av lexusmann
 
gjorde også det samme på min celica...Var knalll!!!!

 #83734  av @lpher
 
Ble bra det dær ja :)

Er jo den beste løsninga på AT/ST20x dette jo...pga prisen på nye (pga at man ikke får kjøpt ddekslene UTEN diskanter) :)

På AT/ST18x så får man kjøpt disse dekslene uten diskanter...og det kan derfor vurderes å kjøpe disse...i og med at de er rimelige :)

@lpher

 #83750  av kennethx
 
Eneste problemet med å kjøpe nye med plass for diskant, er at den lille tappen i underkant av dekselet ikke er der. pga en annen festeannordning, som ikke funker på non system-10 biler. Men man kan jo lime det fast eller noe....hehe

 #83759  av @lpher
 
kennethx skrev:Eneste problemet med å kjøpe nye med plass for diskant, er at den lille tappen i underkant av dekselet ikke er der. pga en annen festeannordning, som ikke funker på non system-10 biler. Men man kan jo lime det fast eller noe....hehe
Satt fint uten noen som helst lim eller lignende på ST182'en min :)

@lpher

 #83763  av kennethx
 
Joda, de henger nå der, men de er løs i nedkant, for på diskant utgaven er det meningen å ha en festebrakett på innsiden, som du ikke har på non diskant utgaven, hence tappen i nedkant for at den skal sitte skikkelig fast.

 #83941  av @lpher
 
kennethx skrev:Joda, de henger nå der, men de er løs i nedkant, for på diskant utgaven er det meningen å ha en festebrakett på innsiden, som du ikke har på non diskant utgaven, hence tappen i nedkant for at den skal sitte skikkelig fast.
I know :) Im just saying at de sitter "greit nok" uten den nederste festepinnen :)

@lpher