Det var da voldsomt til puppe snakk her da! Det er tydelig av pupp tydeligvis har en viss makt over enkelte...
Jenter har en klar fordel fremfor gutta når det gjelder kropp. Og med det mener jeg at jentene kan "spille" mye mer på sine former enn hva gutter kan. Dette vet de fleste jenter. Bare tenk på det. Om samme jenta går rundt i stooooore "sagge" klær som ikke viser noen ting så tenker man kanskje ikke noe spes på henne og går videre. Om samme jenta kommer i ei svart trang bukse som iser frem lårene og linjene i området der... *krmet* og samtidig har på seg en kort stram topp som viser magen og puppene... klær som er såpass stramme at man uten å skru på fantasien engang kan "se for seg" hvordan ho må se ut naken... Vel... da stopper hele verden opp for guttene og vi blir stående å sikle... Sånn er det bare... Dette er jo livsfarlig når det forekommer f.eks i Trafikken.... det har jo skjedd mange ulykker pga dette... hehe..
Gutter derimot kan ikke ha noe håp om å frembringe samme effekt hos jentene.. uansett hvordan vi kler oss... rett og slett fordi vi ikke har noen "detaljer" å spille på... det eneste jeg kan tenke meg måtte være en sixpack f.eks.. men den er jo svært vanskelig å vise frem da gutter ikke bør gå med "topper" som iser frem magen.. så igjen kommer vi til kort...
jentene har rett og slett en stor fordel når det gjelder kles stil, de har mye mer å velge i. Bukse? Skjørt? kjole? piratbukser? Topp som vier mage? vanlig topp? singlet? gjennomsiktig med BH under? mulighetene er uendelige... for gutter så blir det stort sett det samme hver gang... Ekstremt få muligheter hva plagg anngår om man ser bort fra fargevalg og mønster osv.
Så er det egentlig rart at jentene viser frem puppene? syntes de skal få lov til det jeg.. Mange jenter med type viser frem så mye pupp at de nesten ramler ut av toppen uansett, så dette går mer på personlighet og hvor vågale de er tror jeg..
Uansett.. som Lady_in_MR2 sier: en pupp er bare en pupp... ikke er de noe spesielt å ta på heller egentlig.. bare en fettklump som man kan knipe på... Egentlig så syntes jeg jentene er finest i sexy undertøy enn når de er naken... Da er liksom noe overlatt til fantasien....

på akkurat samme måte som med klær... Gutter prøver hele tiden å se for seg hva som er under... Ikke vet jeg hva jentene gjør... de ser vel mest på rumpa og magen vår vil jeg tro...