TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88510  av bose

makan å mye kvinnfolk-preik det skulle bli da. Gidder ikke være spess aktiv i denne tråden lenger siden jeg har gitt opp på jentefronten...
Begynner å bli drit lei jentepreik nå.. De vil stort sett bare leke med følsene til oss gutta. Gjelder sikkert ikke alle , men har enda tilgode å oppleve no annet

#88514  av Remi

Tom Erik hjelper ikek og gi opp :P er bare og slevje i sæ noka. e du kræsen så ta den i Assn.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#88515  av sindrejl

bose skrev:makan å mye kvinnfolk-preik det skulle bli da. Gidder ikke være spess aktiv i denne tråden lenger siden jeg har gitt opp på jentefronten...
Begynner å bli drit lei jentepreik nå.. De vil stort sett bare leke med følsene til oss gutta. Gjelder sikkert ikke alle , men har enda tilgode å oppleve no annet
tror jeg har tilgode å oppleve at noen leker med mine følelser jeg faktisk.. though jeg vet mange gjør det, så er det ikke vits å overdrive :) Dem har nå stortsett samme hjernen som vi har så trukke vi gutter er noe bedre .. :)

#88517  av Remi

Trur faktisk vi kan være hakke være til det der og leke med berten 8) 8)

#88519  av sindrejl

lest gjennom siste 4 sidene med off topic nå.. utrolig hva en diskusjon kan endre seg til :P Flotte bilder Ladyinmr2 :) Sw20.. legg ut bilde av søs? ;P Just joking.. har ei flott jente jeg :)

#88548  av _speedy

Happy Valentines Day! :D

#88573  av Lady_in_MR2

Jeg har faktisk aldri skjønnt hvorfor pupper er så facsinerende for gutter. Jeg har aldri tenkt at jeg har noen spesiell makt fordi jeg bærer rundt på to fettkuler mitt på brystkassa. Det var ikke før noen av det motsatte kjønn begynnte å kommentere hvor fine og bra de er at jeg ble oppmersom på at det faktisk er en liten fordel 8)
Og så til puppeflashing på byen. Jeg kan godt vise kløfta på byen, ser ikke på meg selv som billig eller dum fordi. Det spørs litt hvordan resten av stilen og oppførselen din er det...Og det er ikke så mange partytopper som er helt dekkt i halsen heller ,så puppene kan man alltids skimte visst det er noe der. Men jeg styrer unna plagg der puppene omtrent velter seg ut av toppen da.... :?

#88576  av _speedy

Lady_in_MR2 skrev: Men jeg styrer unna plagg der puppene omtrent velter seg ut av toppen da.... :?
SÃ¥nn som dette? :mrgreen:
Bilde

#88578  av Lady_in_MR2

Hahaha..Jeg går IKKE sånn på byen da :roll:

#88581  av FireWalk

Det var da voldsomt til puppe snakk her da! Det er tydelig av pupp tydeligvis har en viss makt over enkelte... :lol:

Jenter har en klar fordel fremfor gutta når det gjelder kropp. Og med det mener jeg at jentene kan "spille" mye mer på sine former enn hva gutter kan. Dette vet de fleste jenter. Bare tenk på det. Om samme jenta går rundt i stooooore "sagge" klær som ikke viser noen ting så tenker man kanskje ikke noe spes på henne og går videre. Om samme jenta kommer i ei svart trang bukse som iser frem lårene og linjene i området der... *krmet* og samtidig har på seg en kort stram topp som viser magen og puppene... klær som er såpass stramme at man uten å skru på fantasien engang kan "se for seg" hvordan ho må se ut naken... Vel... da stopper hele verden opp for guttene og vi blir stående å sikle... Sånn er det bare... Dette er jo livsfarlig når det forekommer f.eks i Trafikken.... det har jo skjedd mange ulykker pga dette... hehe..

Gutter derimot kan ikke ha noe håp om å frembringe samme effekt hos jentene.. uansett hvordan vi kler oss... rett og slett fordi vi ikke har noen "detaljer" å spille på... det eneste jeg kan tenke meg måtte være en sixpack f.eks.. men den er jo svært vanskelig å vise frem da gutter ikke bør gå med "topper" som iser frem magen.. så igjen kommer vi til kort...

jentene har rett og slett en stor fordel når det gjelder kles stil, de har mye mer å velge i. Bukse? Skjørt? kjole? piratbukser? Topp som vier mage? vanlig topp? singlet? gjennomsiktig med BH under? mulighetene er uendelige... for gutter så blir det stort sett det samme hver gang... Ekstremt få muligheter hva plagg anngår om man ser bort fra fargevalg og mønster osv.

Så er det egentlig rart at jentene viser frem puppene? syntes de skal få lov til det jeg.. Mange jenter med type viser frem så mye pupp at de nesten ramler ut av toppen uansett, så dette går mer på personlighet og hvor vågale de er tror jeg..

Uansett.. som Lady_in_MR2 sier: en pupp er bare en pupp... ikke er de noe spesielt å ta på heller egentlig.. bare en fettklump som man kan knipe på... Egentlig så syntes jeg jentene er finest i sexy undertøy enn når de er naken... Da er liksom noe overlatt til fantasien.... :) på akkurat samme måte som med klær... Gutter prøver hele tiden å se for seg hva som er under... Ikke vet jeg hva jentene gjør... de ser vel mest på rumpa og magen vår vil jeg tro... :)

#88583  av FireWalk

sw20 skrev:
FireWalk skrev: Lady_in_Mr2: ja jeg er kvinnenes trofaste vokter jeg vet du... akkurat som at hunden er menneskets beste venn er jeg damenes.. eh.. nei nok om det :-)

:lol: :mrgreen:
er det siklinga du tenke på.... hehe bare tulla!
hehehe.... :lol: Nei det var ikke det nei 8)
Men jeg har jo sittet på med deg før og sett hvordan du sikler på damene du kjører forbi... Kanskje på tide å fortelle oss hvorfor du EGENTLIG måtte skifte setetrekkene dine?? (for ikke å snakke om gulvmattene) ;) hehe :lol:

#88621  av GT4 CS

bose skrev:makan å mye kvinnfolk-preik det skulle bli da. Gidder ikke være spess aktiv i denne tråden lenger siden jeg har gitt opp på jentefronten...
Må ALDRI gi opp bose. Den store kjærligheten kommer da du minst aner det som regel. Du har helt rett i at det er folk som kan finne på og leke med følelsene til andre. Men fikk endelig selv bevist for meg selv at ikke alle damer er slik, for snart 3mnd siden ble jeg kjent med ei dame. Aldri opplevd noen som er så snill og grei som hu før, og også er utrolig søt. For første gang så har jeg fått oppleve og kunne få så mye tilbake fra et annet meneske uten og måtte gjøre noe annet en og være meg selv. Så med andre ord må du ikke gi opp håpet, bruk litt tid på og bli kjent med damene før du gir for mye av deg selv, iallefall om du er ute etter mer en bare et knull :)

#88623  av sw20

hehe.. bruker å ha med meg san der plastikk trekk hjem fra jobb e veit du.... 8)

snur me etter damene bare for å se om dei snur se etter meg eller kansje d e bilen dei snur se etter...

no skal e sta å myse på den nye mercedes maclaren.... sølvpilen.... står til utstilling hei i byen i dag... bil til 5mill det...

#88639  av FireWalk

å? hvor står den da?? Ring meg senere når du får tid da..

#88643  av sw20

står på bertil o steen... skal du inn..
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 1165