TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#88330  av kennethx

Tor skrev:GT4 CS, er du påmeldt eller? Jeg gleder meg noe sykt til dette. 4 bars trykk hadde vært greier ja :)
Hadde jo vært morsomt å se hvor langt panseret flyr :shock: :shock: :shock:

Kan jo alltids håpe på litt lett regn :)

#88483  av TOYPARTS

Ja nå har vinteren kommet over halvveis og jeg er som mange har sett godt i gang med det nye prosjektet, så jeg har funnet ut at jeg sikkert blir ferdig til juni og har derfor valgt å melde meg på acr banekjøring, det samme har Amund, men det får han bekrefte om selv, så jeg får ikke håpe at jeg blir den eneste med supra mkiv der oppe, er det flere med supra som har meldt seg på?
Jeg driver å pusher på et par kammerater her i Bergen for å få de med opp, da blir det i så fall 1 92 mk3 og 1 96 mkiv som blir med

MVH Erik

#88489  av tojo

:D Jeg prøver å få med en aktiv bruker av dette forumet(meget dyktig innen bilstereo)han har MKIV :wink: ...
Ellers så håper vi Audiobahn Supran kommer oppover i år også. Var der i fjor.(eieren er umulig å få kontakt med :cry: )
Andre aktuelle med MKIV er vel 2fast4u og Ninjamannen? :?
NÃ¥r dere kommer helt fra Bergen! SÃ¥ hvorfor skulle ikke folk fra Harstad,Narvik og Trondheim+ + komme :?:
Møt opp alle mann å la dette bli årets største Toyotatreff! :twisted:
Å ratte breisladd og gasse rundt på ACR er ikke noe man får gjøre hver dag! :wink:

#88661  av GT4 CS

kennethx skrev:
Tor skrev:GT4 CS, er du påmeldt eller? Jeg gleder meg noe sykt til dette. 4 bars trykk hadde vært greier ja :)
Hadde jo vært morsomt å se hvor langt panseret flyr :shock: :shock: :shock:

Kan jo alltids håpe på litt lett regn :)
PÃ¥meldt jeg vet du :D

akuratt pratet med ST205RR på tlf nå for og få litt info, må bare si at jeg gleder meg enda mere til treffet nå :D

#88729  av Neemi

Ooooh.....meg og, meg og :)

Gleder meg masse til å leke på banen. Samtidig som jeg er så spent at det gjør nesten vondt :)

#88813  av Tor

Å GT4 CS, hadde ST205 noe mere info om komme med eller er det "inside information" du er ute etter :) Jeg skal iallefall rigge opp kamra i bilen, er liksom litt nytteløst med en som sitter på og holder kamra :( Masse skjelving osv.. Jeg må få en leksjon i banekjøring av dere som er mere rutinert enn meg på sånt :)

Hvor skal folke sove her? Er det hotell eller telt utenfor porten på ACR? Er være fint rigger jeg opp hustelte mitt, med soverrom og greier. Regner det som jeg håper på, blir det hotell eller en Tex Willer camp inne i bilen.
Begyner og glede meg noe så seriøst nå, håper bare at det ikke kommer noe i veien den helga. Er liksom typisk.

Ellers må jeg vel kjøpe 1 ekstra sett med bremse klosser og litt motor olje :)

#88839  av GT4 CS

Tex Willer camp :lol:
Sover på hotell for min del, nyte litt luksus hehe. Kamera bør rigges ja, når vi presser på i svinger er det ikke mye lett og holde kamera stille hehe. Vi pratet mye om banen og hvor kult det er og kjøre utpå der, dessuten blir det jo litt sosialt utpå kveldene også :D
Et lite tips ved fort fort kjøring er og kjøre mykt men alikevel aggresivt, trenger ikke kaste bilen inn i svinga og være helt turbo. Men kjører man mykt og klarer holde farta så blir jo alt en lek :D
Er vel bare og sette av helga det tor :) Alt annet som kommer i veien er det bare og le av og si at nå skal jeg leke en helg på ACR!!!
Er en god innvestering og ha med bremseklosser og olje ja, iallefall om de er slitt fra før eller du kjører med racing klosser. Målet vårt må jo være at det tar fyr i lakken på bremseklossene, gjorde det på jobb bilen min, fiestan assa, da måtte jeg brekke av hjulkapselene forran etterpå, du sku sett trynet på han kunden som sto og ventet på meg da jeg kom på utrykning med små fine flammer ut fra felgene og røde skiver :wink: Bra det var en yngre kar med riktig innstilling, forøvrig en bilmekanikker som sa seg mindre imponert over lakk kvaliteten på ford sine bremseklosser :lol: Var konebilen sin det :lol:

#88846  av ST205RR

neida Tor ikke så mye "inside information" dær...hehe
han hadde bare ett spm som var enklest å ta over telefon :D

skal ikke ødelegge Tex Willer campen din, hehe men...
ommrådet utenfor portene er egentlig ett stort åpent ommråde med grus som kan bli ganske værhardt når det gjelder vind å regn...
det blir heller ingen dusj/dass mulitheter etter at portene stenges for kvelden...
det vil nok bli masse folk som camper dær men di vil nok også holde festen gående hele natten så soving tror jeg blir vanskelig dær:(

så når det gjelder overnatting har jeg bestilt rom på meyergarden@meyergarden.no å vi hadde jo håpet at så mange som mulig gjorde det samme av flere grunner...

mange av di som kjører lange distanser for å komme på treffet synes jo det er greit å ha ei god seng for natten og dusj på rommet (alså hotellrom)

det er også planer om pizza på Dolly¨s og øl i baren på hotellet på lørdag etter kjøringa på ACR, + at alle som bor på hotellet får gratis inngang på nattklubben Ramona, som også ligger i samme bygget som hotellet vi har gjort avtale med, (mere info kommer) så det hadde jo vert kuult om vi kunne samles dær for bilprat,TS-OGN,øl og pizza !!!

eller hva sier dere ??????

#88855  av Neemi

Høres bra ut....rom er bestilt!

Bare pass på at GT4 CS ikke får for mye å drikke.
Han har nemlig en tendens til å strippe på fylla :lol:

#88857  av GT4 CS

Neemi skrev:Høres bra ut....rom er bestilt!

Du ass :lol: Jeg vet hvor du bor så bare pass deg :lol:

Trudde den strippinga var mellom deg og meg jeg :lol:

#88866  av kennethx

GT4 CS skrev:
Neemi skrev:Høres bra ut....rom er bestilt!

Du ass :lol: Jeg vet hvor du bor så bare pass deg :lol:

Trudde den strippinga var mellom deg og meg jeg :lol:
Iiik, stripping dere i mellom?!!? Say no more.....

On topic: Gleder meg til treffet, og hadde tenkt å booke meg inn på det hotellet som da var henvist til på første siden i denne posten.

#89004  av Trial

Da var jeg også påmeldt! Får bare håpe jeg har fått dekk til bilen,så jeg kan kjøre! :)

#89011  av Neemi

kennethx skrev:
Iiik, stripping dere i mellom?!!? Say no more.....

On topic: Gleder meg til treffet, og hadde tenkt å booke meg inn på det hotellet som da var henvist til på første siden i denne posten.
Han stripper, ikke jeg. Selvom jeg kanskje hadde en liten finger med i spillet :lol: Var kompisene mine som fikk "gleden" av det gitt.

Jo flere på samme sted jo bedre :) Men begynner det ikke å bli lite plasser igjen på hotellet? Mener å ha lest det et ste så da er det bare å forte seg så du er sikker på å få plass.

#89014  av Trial

Det er noen av oss som er så heldige å bo her på Mo! Hvis jeg har fått større leilighet til den tid,kan det godt hende jeg kan huse et par,tre ts-ogn`ere! :)

#89094  av ST205RR

Neemi skrev: Men begynner det ikke å bli lite plasser igjen på hotellet? Mener å ha lest det et ste så da er det bare å forte seg så du er sikker på å få plass.

vi har lagt av 30 dobbel rom på hotellet som er nevnt på første siden i denne posten,og håper å samle så mange som mulig der, så det er bare å ringe å bestille rom.

men husk å si at du er fra TS-OGN !!
hotellet skal nemlig prøve å få alle rommene side om side hehe :mrgreen:

ellers noen som lurer på noe ??
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23