TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er med pÃ¥ Cruising fra trondheim og til ACR.sommertreff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #92473  av Kjelliken

:D Vet at markus har blitt oppfordret til og startye denne diskusjonene men jeg gidder ikke vente mer på at dette skal skje..

Det passer for meg og wilman og starte fra bergen torsdagen og regner med det passer for Kennethx også. Får så og møte noen forl i Trondheim på kvelden før vi finner bingen og drar tidlig fredags morgen fra Trondheim.

Hadde vert mega kult og kjørt den lange kolonnne oppover derifra.
Viktig at alle stiller med full tank om fredags morgen slik at nor alle er på plass er det bare og tutle avgårde nordover mot ACR..

Hva sier dere folkens dette kommer til og bli en konge sommer... :wink:
 #92495  av jan-erik

Kjelliken skrev::D Vet at markus har blitt oppfordret til og startye denne diskusjonene men jeg gidder ikke vente mer på at dette skal skje..

Det passer for meg og wilman og starte fra bergen torsdagen og regner med det passer for Kennethx også. Får så og møte noen forl i Trondheim på kvelden før vi finner bingen og drar tidlig fredags morgen fra Trondheim.

Hadde vert mega kult og kjørt den lange kolonnne oppover derifra.
Viktig at alle stiller med full tank om fredags morgen slik at nor alle er på plass er det bare og tutle avgårde nordover mot ACR..

Hva sier dere folkens dette kommer til og bli en konge sommer... :wink:
Blir med på deg jeg. Markus, Morten og jeg gjorde det samme i fjor. Regner med vi blir atskillig flere i kolonnen i år....

#92496  av MR2turbo

Jeg er absolutt med da ;)
sorry kjelliken, at jeg er litt treg... hehe
Planlegger å kjøre fra stavanger på torsdagen også...

Vet at Morten blir med herfra, så prøver jeg å få med noen flere mr2'er herfra :)

#92498  av TOYPARTS

Jeg er med på det :D :D

#92499  av MR2turbo

Toyparts, du skal og kjøre Hiace oppover?

#92505  av Morten

Jeg er med som Markus var fremme og ymtet om :D

#92507  av sindrejl

er med dønn.. men så bor jeg i trondheim også da ;)

#92523  av espenk

I'm in ;)
SÃ¥ fremt bilen min ikke blir most igjen da :D

#92532  av chris

hvis jeg blir med på sommertreffet, så blir jeg såklart med i kolonnen ;)

#92533  av Dalan

Jeg er så klart med om jeg skal oppover, noe jeg har fått veldig lyst til i det siste.. ;)

#92542  av @lpher

chris skrev:hvis jeg blir med på sommertreffet, så blir jeg såklart med i kolonnen ;)
Ditto :D

#92547  av funkes

NÃ¥r? :oops:

#92550  av kennethx

Ja dette har vi jo disutert på treff og div. i det siste :)

Kjører til Trondheim på torsdagen, overnatter i Trondheim, og joiner kolonnen fra trondheim til ACR på fredag morgen. Blir rått dette, tror det kan bli ganske så mange biler.

#92553  av Kjelliken

funkes skrev:NÃ¥r? :oops:
:? sommer treffet på ACR er fra fredag 10-12 juni så da blir det vel avreise for de fleste fra rundtom i sør norge den 9 juni og felles kolonne fra Tronheim fredag den 10 juni..

For de som ikke har fått dette med seg. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8