TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#97274  av sw20

ess like greit å frese dei ut i nylon da..... hehe..

#97299  av MR2turbo

hehe, trenger litt sånne "stå på" kommentarer ;)
Er mektig lei av den garasjen men det hjelper å kikke innom her innimellom.... :D

Jeg har jo polyurethane motorfester, men tenkte å evt. lage ett topp-feste til motoren om det viser seg at den vrir seg for mye... men tror kansje at det kan gå fint :)

plassene som ligger tett inntil veggene i motorrommet er såpass nærme høyden til aksen motoren vrir seg om så det blir sikkert ikke de store bevegelsene... :)

men ellers må jeg vel til med justeringsverktøyet, hammeren min... hehe

#97317  av Grøndis

Fy fader så rått detta blir a :shock: :shock:

Vet ikke om du har sagt det før jeg men, hvor mang hk ( sånn ca. )
blir det a :?: :?:

#97347  av MR2turbo

Grøndis skrev:Fy fader så rått detta blir a :shock: :shock:

Vet ikke om du har sagt det før jeg men, hvor mang hk ( sånn ca. )
blir det a :?: :?:
håper det... ;)

vet ikke hva jeg kommer til å ende på, men har jo ett mål om 500hk på hjula, så nærmere 600 i motor :P
Hvis jeg ikke klarer det nå må jeg jobbe videre med den saken... hehe

#97435  av Kjelliken

:D Hei markus jeg fortsetter bare og sikle jeg.. OG regner med at hvis jeg klarer og stoppe siklingen i løpet avhelgen så har jeg sikkert noe greier liggende ferdig til deg i løpet av helgen.. siden jeg alikevel ligger her med influensa og ikke får skrudd på min egen bil.. :?
 #97436  av SMT

heisann, sweet mr2 turbo :twisted :twisted:

jeg lurte bare på hvor du har fått kjøpt luftinntakene som ligger på taket. må få tak i til høyresiden og venstresiden.

på forhånd takk 8)

MVH kim skaugvoll

#97457  av pkgrette

hmm konge stå på dette er vilt:d 8)

#98059  av MR2turbo

Kjelliken, ble det no greier i helgen eller... *venter i spenning* ;)

SMT, Jeg var innom USA importøren av Bomex i L.A. og kjøpte med meg mine, har ikke kikket så veldig på hvor de selges... :)

pkgrette, takk, prøver å stå på ;)

Elllers kom bilen ned på hjula i dag!! nå er det litt modding av den nye IC'en og og bestilling/ laging av rør som gjenstår...
Ellers så er det litt elektrisk igjen, +girolje og kjølevæske...

...men har ikke vært så nære som nå før med å bli ferdig med prosjektet! :D kjenner at iveren etter å komme på veien bare øker, etterhvert som temparaturen i lufta stiger... hehe

Var litt værre å sette inn motoren denne gang, da... ting av trangt og mye nytt skulle tilpasses, men alt av slanger til fuel og olje er på plass og oljekjøler med termostat er koblet...

Vet ikke om jeg skrev det tidligere, men AC-kompressoren var det ikke plass til lenger, så da var det bare å sette igang å rive ut... så kompressor+rør og radiator ble revet ut i løpet av få minutter... vekt spart... hehe

Takk til morten som var med å lufta clutch og bremser i dag! :D

litt bilder fra i dag...
Bare litt støvete, da :mrgreen: hehe men lover at en av de første tingene jeg gjør når den kommer ut er å vakse den ;)
Vedlegg
mindre rein bil... hehe
mindre rein bil... hehe
soevete_bakfra.jpg (53.28 kiB) Vist 1085 ganger
motor_i_moerket.jpg
motor_i_moerket.jpg (32.96 kiB) Vist 1085 ganger

#98060  av mr_2

Off,får nesten jekk i buksa av å se på den bilen din :lol:
Neida,men du må gi beskjed når du får den ut av garasjen.Da er det første mann til Sanniz!! :D

#98061  av Kaizern

Markus, du er en gud;) Stå på!!!!

#98066  av cameleon

Fy faen så rått det der ble :D :D :D

Ã… FY FAEN SÃ… SKITTEN BIL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#98078  av kennethx

Lekkert "by night" bilde, men herregud så skitten da, er det noen som har sandblåst med døren åpen eller? :lol:

#98114  av MR2WideBody

Veit dette er som å banne i kjerka, men hvor mye penger er det du har lagt ned bare i motoren din??

Jævlig pent !!

#98135  av cameleon

MR2WideBody skrev:Veit dette er som å banne i kjerka, men hvor mye penger er det du har lagt ned bare i motoren din??

Jævlig pent !!
Kan vel si så mye at det er ei ørlita årslønn :D
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 49