TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #379739  av inzane2012

ad92 skrev:Kjenner jeg savner lettkledd kvinnfolk, sol som varmer, blå himmel, varm bris, en kald øl på verandaen, å kunne ta seg en røyk uten å fryse ihjel, ta av taket på mr2n å cruise gjennom byen, at det er lyst å fint hele tiden, slippe å skrape å varme opp bilen hele tiden...kan ikke sommeren slå inn?!?!?
KUNNE IKKE BLITT MER ENIG :)
 #379744  av john_e

Ikke selg mr2'en da predator! :( Tenk på sommeren!
Regner med at alle andre her er enige? ;)

inzane2012 skrev:
ad92 skrev:Kjenner jeg savner lettkledd kvinnfolk, sol som varmer, blå himmel, varm bris, en kald øl på verandaen, å kunne ta seg en røyk uten å fryse ihjel, ta av taket på mr2n å cruise gjennom byen, at det er lyst å fint hele tiden, slippe å skrape å varme opp bilen hele tiden...kan ikke sommeren slå inn?!?!?
Ja! :D
 #379768  av celicat23

Åh så jævelig irriterende at mesteparten av den nye top gear episoden allerede er vist på top gear australia. Faen! Så blodkjipt å sette seg ned etter en hel dag med å glede seg til underholdning, bare for å finne ut at man har sett det allerede. Føkk!
 #379772  av mr2storbrua

celicat23 skrev:Åh så jævelig irriterende at mesteparten av den nye top gear episoden allerede er vist på top gear australia. Faen! Så blodkjipt å sette seg ned etter en hel dag med å glede seg til underholdning, bare for å finne ut at man har sett det allerede. Føkk!
Godt jeg ikke har sett mer enn et par episoder av australia da :mrgreen: Episoden er lasta ned, regner med jeg ser den senere i kveld...
 #379773  av celicat23

Lucky bastard! :) Var skikkelig irriterende.. Nesten på linje med å finne ut at jeg må selge dell skjermen jeg akkurat har kjøpt, for oppløsningen er for høy for mitt bruk. Noen som er fysen på dritbra 27" ? Legger den ut for salg om 2-3 dager (når nye skjermen er i hus)
 #379795  av predator

inzane2012 skrev:noen her som har noen gode alternativer til knebøy så eg slipper å karve knea mine? :P
Hvordan utfører du knebøyene da? Man har jo disse maskinene da, leggstrekk og lårstrekk, men når jeg tenker meg om, så er vel ikke de mere skånsom for knærne...
Minisk?
 #379796  av predator

john_e skrev:Ikke selg mr2'en da predator! :( Tenk på sommeren!
Regner med at alle andre her er enige? ;)

inzane2012 skrev:
Ja! :D
Hehe, har ikke fått noen reelle bud enda, så foreløbig står den trygt her i gården :)
 #379805  av ad92

Hadde ikke sett mr2n på 2mnds tid nå så tenkte å ta meg en tur i garasjen å se på den.

På utsiden var alt som det skulle og den så ren og pen ut, når jeg åpnet døren fikk jeg litt av ett sjokk :cry: Øverste del av dørpanelene hadde overflate myggel på seg, rattet såg ut som en grønn runding av myggel, girkulen var litt myglet på faktisk å passasjersetet var en del myggel på...

Mest sannsynelig pga det har blitt veldig kaldt i garasjen som har ført til frost inni kupeen som har ting å gjort bilen fuktig. Kjente at setene hadde antydning til litt fuktighet i seg.

Skal prøve å få renset bilen skikkelig i morgen å sette inn en liten ovn så det blir varmt nokk til at interiøret tørker :lol:

Hadde glemt å ta ut batteriet så bilen ville ikke starte i det hele tatt heller :lol: FIN DAG
 #379895  av Supramk3turbo

Satan å spam da...
 #379900  av samejon

helt texas gitt...må da kunne legge inn slik funksjon at man må skrive de bokstavene som er i et bilde. som mange andre steder har. for da slipper vel ikke slik dritt gjennom??
 #379906  av Drafter

samejon skrev:helt texas gitt...må da kunne legge inn slik funksjon at man må skrive de bokstavene som er i et bilde. som mange andre steder har. for da slipper vel ikke slik dritt gjennom??
Hvor kommer det fra egentlig?
Sikkert Arild som har det gøy med å hacke oss.. :shock:
 #379910  av ArildM

Haha PWN PWN PWN fjortisshackzorz1337skills! :twisted:
Nei ærlig talt hadde jeg heller satt pris på å få rettigheter til å gjøre om registreringen av nye brukere.
Kanskje jeg endelig kunne ha fått bort PhpBB logoen i samme slengen 8)
  • 1
  • 670
  • 671
  • 672
  • 673
  • 674
  • 1174