TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380523  av chris

celicat23 skrev:Angående støy så bråker faktisk ps3'n mer enn nye x-box slim'en gjør :) Uansett så er det bare å kjøpe begge to og bli ferdig med det. X-box som spillmaskin, og ps3 hovedsaklig for bluray + de få bra tittelene som er ps3 eksklusive.

Og denne er nå sendt til meg fra usa, så da håper jeg spill opplevelsen blir mye bedre med ps3'n:

HATER orginale ps3 kontrollen.
Hvordan kan noe støye mindre enn lydløst? :P
 #380528  av celicat23

Hvis du har en helt lydløs ps3 så må du kjappe deg å kontakte sony, for da kommer de til å betale bra mye penger for den :) Tenker på når du spiller, og drev spinner opp osv. xbox slim'en er stillere I BRUK enn ps3'n (og jeg har nyeste ps3 også). Hvis jeg bare sitter å ser på dashboard på begge så har de vel ca samme lydnivå, men det er liksom ikke sånn jeg bruker dem :lol:
 #380531  av inzane2012

må nesten vere enig med marius her ja :) har selv siste ps3, og greit nok den er ganske stillegående når jeg ser på film og sånt, MEN, når jeg spiller og sånt, så durer den noe mer... MEN jeg har også en 3 år gammal 360 og forskjellen på di to er vel som å sammenligne en prius og ett jagerfly på tomgang :P
 #380551  av chris

celicat23 skrev:Hvis du har en helt lydløs ps3 så må du kjappe deg å kontakte sony, for da kommer de til å betale bra mye penger for den :) Tenker på når du spiller, og drev spinner opp osv. xbox slim'en er stillere I BRUK enn ps3'n (og jeg har nyeste ps3 også). Hvis jeg bare sitter å ser på dashboard på begge så har de vel ca samme lydnivå, men det er liksom ikke sånn jeg bruker dem :lol:
Jeg har 40 gb varianten, altså 2.gen, og den lager faktisk ikke lyd - i hvert fall ikke som kan høres på normal sittedistanse. Så klart er det noen lyder når platen skal leses mye og lesehodet hopper frem og tilbake over platen, men utover det er den helt stille. Selv i tunge grafiske spill så må jeg legge øret helt inntil for å høre om viften går.
 #380594  av Drafter

Åssen er det å skru på Celica T20? Hva vil det si at den heter GT?
Er jo samme motoren som i Mr2'en..? så bare lurer på hvordan han klarer å få 170hk i den? ( i følge annonsen)
 #380600  av inzane2012

Drafter skrev:Åssen er det å skru på Celica T20? Hva vil det si at den heter GT?
Er jo samme motoren som i Mr2'en..? så bare lurer på hvordan han klarer å få 170hk i den? ( i følge annonsen)
Celica T20 GT har 3gen 3sge motoren, denne har over 170hk orginalt, er vel en plass mellom 170-175 avhengig av om det er 94-95 eller 96-97 modellen... og ja, det er samme motoren som står i mr2 :)
 #380607  av Drafter

inzane2012 skrev:
Drafter skrev:Åssen er det å skru på Celica T20? Hva vil det si at den heter GT?
Celica T20 GT har 3gen 3sge motoren, denne har over 170hk orginalt, er vel en plass mellom 170-175 avhengig av om det er 94-95 eller 96-97 modellen... og ja, det er samme motoren som står i mr2 :)
er ikke så mange av disse gt'ene eller?
gromt! synd det ikke er bakhjulstrekker..
 #380609  av inzane2012

nei, di er nok hakke sjeldnere disse GT utgavene enn di vanlige T20'ene med 120hk...

har ikkje kjørt så veldig mange av disse selv, men en kompis av meg hadde t20 med oppgradert understell på, og var utrolig god å kjøre, hang på som bare hjuling i svingene vertfall og biler med langt mer hester sleit med å holde følge på svingete veier :)
 #380612  av inzane2012

ååååh, han gode gamle Gill ja, jammen han har vi jo hørt så mye positivt om atte han er ikke noe problem :) hehe
har nå vert en sølvgrå GT til salgs ei stund nå har jeg sett, tror det var en her på forumet som skulle selge den, virka vertfall om den var i god stand...
 #380619  av Drafter

celicat23 skrev:
Drafter skrev:
celicat23 skrev:Oooh... Hypnotisk:

ho var fæl
Sorry da... Her fant jeg noe til deg:
takk pus, dette likte jeg mye bedre...<3 :D
digger trønder barten hans, bare helt konge.
 #380621  av ArildM

celicat23 skrev:Oooh... Hypnotisk:

Kvinnelig Sexy Nerd, skulle ha vært flere slike :mrgreen:
  • 1
  • 676
  • 677
  • 678
  • 679
  • 680
  • 1174