TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380812  av inzane2012

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:sitter å ser på starwars episode 3 nå... og en ting jeg alltid har lurt på i denne filmen er hvordan i svarte svingene kan en ROBOT ha kols???
halv 4, du logga av face..
svarte meg ikke engang

star wars faktisk..hvor da? :lol:
facebook er jo helt på trynet fortia, chatten lever vertfall sitt eget liv...

nei, det er så lenge siden jeg har sett di filmene, så da bestemte jeg meg for å at jeg skulle se di tre "første" idag, og siden kjerringa skal på fest i morra, så ser jeg di tre "siste" da :)
 #380814  av Drafter

inzane2012 skrev:
Drafter skrev:
inzane2012 skrev:sitter å ser på starwars episode 3 nå... og en ting jeg alltid har lurt på i denne filmen er hvordan i svarte svingene kan en ROBOT ha kols???
halv 4, du logga av face..
svarte meg ikke engang

star wars faktisk..hvor da? :lol:
facebook er jo helt på trynet fortia, chatten lever vertfall sitt eget liv...

nei, det er så lenge siden jeg har sett di filmene, så da bestemte jeg meg for å at jeg skulle se di tre "første" idag, og siden kjerringa skal på fest i morra, så ser jeg di tre "siste" da :)
tror jeg så en av filma nå nylig når jegf skippa kanaler

forresten....
im doin CAMSHOW here on cam directly on msn cam..but can you vote for my NAME to my site first..before we can start my camshow....

ho vil ha kreddittkort nummeret mitt seff :lol:
har NULL peil på åssen jeg fikk sånt på msn
 #380822  av ArildM

Hoff så kjipt å våkne edru klokka 10 på en lørdagsmårra, ikke skal man på jobb, ikke fyllsjuk, ingen spekulering på hvafornoe dumt en gjorde i går, ingen nye damer, ingen fyllekjøring, ingen slossing, ingen grunn til å ta en reparasjonspils og om man går en tur er det bare for å være sunn, ikke for å gå av seg gammel fyll. Hoff :lol: Håper Blacktop'en kommer snart slik at jeg får noe å skru litt på 8)
 #380936  av kvass_st215

da stikker jeg en liten svipptur til Colombia på jobb en 5 ukers tid 8) skal bli godt å lure seg unna surt og kaldt vestlandsvær for en stund.. Så er det forhåpentligvis på med sommerdekk og bestille litt snopedeler til celicaen når jeg kommer hjem. + spirende romanse = livet er herlig for tiden :D
 #380938  av kvass_st215

er nå heldigvis på en seismikkbåt jeg jobber, og ikke som kartell-mellommann :wink: snakka med han jeg dobler for, tempen ligger på rundt 30 nå.. oh-so-sweet 8)
 #380939  av inzane2012

kvass_st215 skrev:er nå heldigvis på en seismikkbåt jeg jobber, og ikke som kartell-mellommann :wink: snakka med han jeg dobler for, tempen ligger på rundt 30 nå.. oh-so-sweet 8)
seismikk båt alt?? hva går det utpå? hørtes interessant ut :)
30 grader hadde absolutt ikke vert å forakte nå nei :)
 #380954  av ArildM

Sykt hvor det blåser :shock:
Gleder meg til det blir vår :)
 #380986  av ArildM

Ikke sett. Takk for tipset :)
Er oppe i 6-7 serier på en god mandag nå, så mandager er ikke så ille alikavel :)
Bobs Burgers, American Dad, Simpsons, Family Guy, Robot Chicken, Cleveland Show og Top Gear :lol:

Akkurat begynt å se 30 Rock nå, bra serie det også :) Skal ta å sjekke ut Californication også når jeg får tid :)
 #380994  av predator

Drafter skrev:

:lol:
Hehe . DRITbra :lol:
  • 1
  • 678
  • 679
  • 680
  • 681
  • 682
  • 1174