TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380996  av inzane2012

ArildM skrev:Ikke sett. Takk for tipset :)
Er oppe i 6-7 serier på en god mandag nå, så mandager er ikke så ille alikavel :)
Bobs Burgers, American Dad, Simpsons, Family Guy, Robot Chicken, Cleveland Show og Top Gear :lol:

Akkurat begynt å se 30 Rock nå, bra serie det også :) Skal ta å sjekke ut Californication også når jeg får tid :)
Cali serien er GENIAL !! gode gamle Mulder fra x-files i hovedrollen, han spiller så genialt i den serien...
 #381009  av mr2storbrua

TRD-ratt med airbag til MR2: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Toyo ... 4155777d9b

Faktisk ganske billig... Får ikke håpe FireWalk ser dette :lol:
 #381085  av Sven

Film som bør ses: Who Killed The Electric Car

Meget bra dokumentar
 #381150  av ad92

Blir vell kjekt med honda? :lol:

Gleder meg til vår nåå!! synst 1.5 mnd er utrolig lenge å vente til at jeg kan ta av taket å druse opp musikken å kjøre til nærmeste tunnel :lol:
gud i himmelen som jeg gleder meg! !! !!
gud i himmelen som jeg gleder meg! !! !!
go bilde.JPG (41.14 kiB) Vist 654 ganger
 #381189  av ArildM

Tydeligvis ikke alle som har fått med seg det enda :lol:
 #381197  av ad92

haha auris ja! :lol: jaja blir no litt mer økonomisk hvertfall! blir vell merket som frisørbil eier fraomver du nå ! hehe

Om noen vill selge mr2 ratt eller har ett liggende som ikke brukes send meg pm! trenger et til mars, driter om det er revnet i alle kanter, skal bare på visning med det :) lagde en tråd i privathandel også :D
 #381202  av inzane2012

hehe, nja, frisørbil og frisørbil du, er nå ikke mx5 heller ;) hehe

nei, en skikkelig bestefar bil dette, men fikk den såppas billig av nettopp min bestefar, så da var valget ganske lett, bare gått 31k km og, med nesten full utstyrspakke så tror jeg at jeg kan ha den noe år og så selge den uten å gå for mye i minus, i motsetning til mr2'n ;)
  • 1
  • 679
  • 680
  • 681
  • 682
  • 683
  • 1174