TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #381207  av predator

celicat23 skrev:Hvis vi drar på samme treff noen gang så skal jeg parkere yaris verso'n ved siden av auris'en din. Da ser den plutselig ut som grom mannlig sportsbil den og.
:lol:
 #381218  av inzane2012

celicat23 skrev:Hvis vi drar på samme treff noen gang så skal jeg parkere yaris verso'n ved siden av auris'en din. Da ser den plutselig ut som grom mannlig sportsbil den og.
ooh yeah, its a date :)

jeg er vel like klar over statusen på min auris som du er på din yaris, og rekner med vi begger er såppas sikkre på vår identitet at vi driter i det ;)

PS: fikk ikke overtatt Auris'n i dag heller da di fobanna inkompetente idiotene som jobba på suzuki å Voss der min morfars nye bil står ikke klarer å få fingeren ut av avgass røret sitt og bli ferdig med den forbaska ditec behandlinga... som jeg har prøvd å fortelle min morfar flere ganger er på grensen til svindel... ARGH!!
 #381227  av celicat23

inzane2012 skrev:jeg er vel like klar over statusen på min auris som du er på din yaris, og rekner med vi begger er såppas sikkre på vår identitet at vi driter i det ;)
Flashy biler er bare tegn på at du har liten pikk vet du. Da skjønner alle damene hva du har når du kjører Auris eller Yaris!! Mhm, helt rett... Dårlig råd.
 #381230  av Drafter

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:jeg er vel like klar over statusen på min auris som du er på din yaris, og rekner med vi begger er såppas sikkre på vår identitet at vi driter i det ;)
Flashy biler er bare tegn på at du har liten pikk vet du. Da skjønner alle damene hva du har når du kjører Auris eller Yaris!! Mhm, helt rett... Dårlig råd.
Eller folk som MÅ ha seg heva 4x4 eller noe amerikansk dritt med lastebil dekk og stigtrinnsbøyler med 1000metere og det som er, skikkelig safaribil!
Som er helt uegna og unødvendig for veiene her til lands..
(PENISFORLENGER)
 #381234  av Mr_Storbrua

Drafter skrev:
celicat23 skrev:
Eller folk som MÅ ha seg heva 4x4 eller noe amerikansk dritt med lastebil dekk og stigtrinnsbøyler med 1000metere og det som er, skikkelig safaribil!
Som er helt uegna og unødvendig for veiene her til lands..
(PENISFORLENGER)
Er vel ikke helt riktig og si uegna nå på dette føret..

Er vel like unødvendig med en bil med 200hk+ i en bil i norge..

Om det er om og gjøre og kjøre det som absolutt er nødvendig så hadde det vel blitt auris og yaris på alle her i landet..

Kjør det man har lyst til, bruk akkurat så mye penger på bil som man har lyst til.. Å ikke tenke så mye på hva alle andre kjører :)

Personlig syns jeg ikke en bil er verdt over 100K.. Er jo bare en bil.. :)
 #381244  av inzane2012

har kjørt Aurisen litt mer idag, ikke noe langtur enda, men sålangt virker den helt grei å kjøre, men litt merkelig automatgir på den... for det første så drar den ikke fremover av seg selv når slipper gassen og bremsen slik vanlig automat gjør, så den var litt kinkig å ta bakkestart med på glatta, pluss at det virker som den bremser litt hver gang den skal gire....
 #381246  av Mr_Storbrua

Det er ikke automat..

MMT girkassa er en manuell kasse.. Som blir girt automatisk.

Derfor den er litt mer "hard" enn en automat. Mange som ikke liker MMT kassa, fordi de tror de har kjøpt automat.

Du lærer deg ganske fort og kjøre med den, å da syns hvertfall jeg det er en helt grei girkasse, men somsagt, ikke like behagelig som en automat.
 #381251  av inzane2012

Mr_Storbrua skrev:Det er ikke automat..

MMT girkassa er en manuell kasse.. Som blir girt automatisk.

Derfor den er litt mer "hard" enn en automat. Mange som ikke liker MMT kassa, fordi de tror de har kjøpt automat.

Du lærer deg ganske fort og kjøre med den, å da syns hvertfall jeg det er en helt grei girkasse, men somsagt, ikke like behagelig som en automat.
jau, klar over det :) litt artig å kjøre den manuelt med F1 giringen på rattet :)

men når du kjører den i "automat" så syns jeg det var ganske merkelig når den skiftet gir for det føles som motoren bremser akkurat rett før den skifter gir... men blir vel en vanesak tenker jeg... fant jo og forresten ut at bilen min har cruisecontroll og :) dukker jo stadig opp :P
 #381254  av Mr_Storbrua

Den slipper vel opp gassen.. derfor den blir bedre når man lærer seg giringa.. tøft med flappy paddle ja :)
 #381255  av Noxan8

inzane2012 skrev:
men når du kjører den i "automat" så syns jeg det var ganske merkelig når den skiftet gir for det føles som motoren bremser akkurat rett før den skifter gir... men blir vel en vanesak tenker jeg... fant jo og forresten ut at bilen min har cruisecontroll og :) dukker jo stadig opp :P

kan være programm feil, t motoren slipper gassen før den clutcher og girer... hvis du bråslipper gassen på en manuell bil før du clutcher og girer vil du merke det samme vil jeg tro
 #381256  av inzane2012

nja... program feil tviler jeg på...men den blei litt bedre når jeg trykte ned den Es knappen, er vel ett slags sportsprogram, da blei det litt mindre "bremsing" ved girskiftene vertfall
 #381262  av mr2storbrua

Hvilket kjønn har datamaskiner?

Datamaskinen er hunkjønn: Årsakene er klare:
- Man er nødt til å tenne dem for å få deres oppmerksomhet.
- De innholder masse data som de selv ikke forstår.
- Det er meningen at de skal hjelpe deg med alle dine problemer, men det meste av tiden er det de som er problemet.
- Så snart du har anskaffet deg en, innser du at hvis du hadde ventet litt lenger så kunne du fått en bedre.
- Bare skaperen forstår deres indre logikk.
- De bruker et uforståelig språk til å kommunisere seg i mellom.
- Selv den minste feil blir lagret i langtidshukommelsen og kan hentes fram når som helst.
- Når du har skaffet deg en må du bruke halvparten av lønnen på å kjøpe ekstrautstyr.

:lol:
  • 1
  • 680
  • 681
  • 682
  • 683
  • 684
  • 1174