TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #381586  av ErikG

Var en genialt morsom episode. Annbefales, som stort sett alt av org top gear
 #381602  av celicat23

Drafter skrev:
celicat23 skrev:
mr2storbrua skrev:NÃ¥ er Top Gear episode 5 lagt ut for nedlasting :D
Hu som er gjest er jo drømme dama!!
hva heter ho? bilde?
Amber Heard... Bisex, liker&kjører "muscle cars", våpen... Nice.
Amber-Heard-1068553.jpg
Amber-Heard-1068553.jpg (296.42 kiB) Vist 846 ganger
 #381756  av mr2storbrua

SNØ!

Noen som ikke har fått?? Det har nå passert 3 meter snø totalt denne vinteren i Arendal, og det er ventet ytterligere en halv meter :evil:
 #381786  av inzane2012

mr2storbrua skrev:SNØ!

Noen som ikke har fått?? Det har nå passert 3 meter snø totalt denne vinteren i Arendal, og det er ventet ytterligere en halv meter :evil:
her i høyanger har det låge nesten en meter med snø i hele vinter... snør som faen med gjevne mellomrom, og så regner det litt, og nå har det vert opphold den siste tiden, men søen ligger her enda :(
 #381810  av inzane2012

celicat23 skrev:Er nok av det her på østlandet i vert fall.. Se til helvete å gi meg vår & sol & varme. Er så lei denne vinteren nå at jeg spyr snart.
det er du ikke aleine om, selv om jeg ikke har mr2'n lenger, så skal det jaggu bli godt å bli kvitt denna snøen og isen!
 #381816  av 2r-e-rik

Det er meninga at det skal komme masse snø i drammens området nå..
Å det er kjempe gøy... Jeg gleder meg til å hoppe inn i john deere'n å begynne å brøyte...
 #381822  av Drafter

2r-e-rik skrev:

Det er meninga at det skal komme masse snø i drammens området nå..
Å det er kjempe gøy... Jeg gleder meg til å hoppe inn i john deere'n å begynne å brøyte...
Zetor ?
 #381889  av lexusmann

Kom littegrann i går kveld/natt, men ikke nok til å måke utenfor huset her engang... :wink:
 #381916  av lexusmann

Nå regner det bort igjen, hehe...sånn er det på vestlandet... :roll:
 #381923  av mr2storbrua

Nå fikk jeg mail fra Rogue Motorsport om at IC-kitet er ferdig produsert og blir sendt i løpet av dagen :D Og nå begynte det å snø igjen, så det ser ikke ut som jeg trenger å haste med å montere det :roll:
  • 1
  • 683
  • 684
  • 685
  • 686
  • 687
  • 1174