TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #381945  av ArildM

0 snøfall her i det siste, bare vakker vintersol :D
Men forbanna kald vind, brrr :evil:
 #381952  av ad92

Glad e e oppmerskom før e går inn på nettbanken! Synst linken va litt annerledes en normalt og går tilbake til nordea sine hjemmeside å der står de at de e trojanske ponnia som tar nettbank info! puh..
 #382014  av predator

Hørte på radioen at over 20.000 Sparebank 1 kunder har fått en e-mail også, (spam) der de spør om du kan bekrefte kontonr / kortnr etc.
Skummel disse, for mange biter vel på slikt...
 #382015  av ad92

Ja om en av 1000 biter på så er jo det mye penger å hente :)

Ganske irriterende at folk ikke klarer å holde fingrene unna noe så privat som en bankkonot, ærlige folk som tjener penger til bildeler så skal en hacker nerd stjele alt :lol:
 #382017  av ArildM

Ikke sååå jævla mye å hente på kontoen min da for tiden :lol:
Nei lønninga er best å legge under hodeputa, har ikke vært et eneste innbrudd her jeg bor på 20 år, noe man ikke kan si om nettbank :lol:
 #382043  av Drafter

De nye Eu forskiftene er jo helt på trynet...
gikk gjennom en laaang liste på jobb idag :lol:

Eks: alt av rust som ikke er på noen bærene konstruksjoner (eks ramme osv) kan ha en diameter på opp til 30x30 cm i f.eks gulvet, kanaler :shock:
Og det at hvis noen har sota side vinduene, og kunden da kjører vinduet helt ned og napper ut sikringen slik at man ikke får lukket vinduet så får man ikke gjort noe med det..
Et annet eksempel er hvis kunden har fjernet stabstag/kregningsstag så anses det som en 0'er feil, dvs at det som ikke kan kontrolleres kan heller ikke telles som en feil..
Og det at hvis det er sprekk eller mindre hull i lyktene kan faktisk dette tapes, så lenge det ikke hindrer lys bildet.

det er MYE mer ... :lol:

Når dem innfører slike regler som dette blir det jo ikke akkurat mindre traffikkfarlige biler langs veien..
Er jo ikke mange årene siden vrakpantet ble hevet for å få bort en del dritt..
 #382063  av inzane2012

jaja, blir vanskelig å holde aurisen orginal kjenner jeg :)

fant en del kule ting fra TRD til den som jeg er veldig sugen på, f.eks, TRD start/stopp knapp, TRD innstegslister, TRD bensinlokk/oljelokk, og noen deksler/klistermerke sak som skal vere på b-stolpene som det står TRD med liten skrift helt nederst... samt at jeg skal av å få rutene bak sota i slutten av neste uke eller uka etter der :)

har lyst på ett litt bedre anlegg og, men vet ikke helt om jeg gidder å legge meg ut med pga den orginale spilleren og sånt multifunksjonsratt...
 #382157  av Drafter

inzane2012 skrev:jaja, blir vanskelig å holde aurisen orginal kjenner jeg :)

fant en del kule ting fra TRD til den som jeg er veldig sugen på, f.eks, TRD start/stopp knapp, TRD innstegslister, TRD bensinlokk/oljelokk, og noen deksler/klistermerke sak som skal vere på b-stolpene som det står TRD med liten skrift helt nederst... samt at jeg skal av å få rutene bak sota i slutten av neste uke eller uka etter der :)

har lyst på ett litt bedre anlegg og, men vet ikke helt om jeg gidder å legge meg ut med pga den orginale spilleren og sånt multifunksjonsratt...
får vel ikke bytta spillere i dem? er vel sånn intregrert dritt i dem som alle nye biler?
den trd start knappen koster flesk...
 #382170  av inzane2012

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:jaja, blir vanskelig å holde aurisen orginal kjenner jeg :)

får vel ikke bytta spillere i dem? er vel sånn intregrert dritt i dem som alle nye biler?
den trd start knappen koster flesk...
nja, får vel sikkert alltids bytta spiller på den, men den har jo innebygd blåtann til mobilen, satnav og sånt multifunksjonsratt, så ser for meg at det ikke er den enkleste, ei heller den billigste bilen å oppgradere annlegget i...
ang den TRD knappen, så koster den vist ca 1000kr om jeg bestiller den fra trdparts.jp ... så spørs om jeg ikke bare ser etter en uorginal en :P
 #382227  av lexusmann

#382267  av mr2storbrua

Drafter skrev:noen som har røyka sokka sine!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27022513

Sporty bil med tidløst design. 2.2 litring med 136 hk og automat kasse, noe som er uvanlig å se på norske veier.

MÃ…NEDENS OPTIMIST?
Er jo forsåvidt riktig det han skriver med at den er uvanlig, men syns prisen var ganske stiv. Men er jo tross alt snakk om forhandler, de har en tendens til å ligge en del over privatmarkedet...
 #382278  av ArildM

Men i hvilken verden hører Mr2 og automat sammen da? :mrgreen:
  • 1
  • 684
  • 685
  • 686
  • 687
  • 688
  • 1174