TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #382283  av mr2storbrua

ArildM skrev:Men i hvilken verden hører Mr2 og automat sammen da? :mrgreen:
For noen år siden var det en handikappa fyr her på forumet som kikka etter en Mr2 med automat. Utenom det så er det nok bare i amerika, der de ikke kan gire :wink:
 #382289  av Drafter

mr2storbrua skrev:
ArildM skrev:Men i hvilken verden hører Mr2 og automat sammen da? :mrgreen:
For noen år siden var det en handikappa fyr her på forumet som kikka etter en Mr2 med automat. Utenom det så er det nok bare i amerika, der de ikke kan gire :wink:
Der klarer dem ikke huske forskjell på gass og brems engang :lol:
Har du ikke sett alle de "Drive through's" dem tar der?
Jiffy Lube ffs :mrgreen:
 #382293  av mr292

bilen var veldig uvanlig, 2,2l motor, automat(haha) og tak luke(ikke targa) er en skjelden kombinasjon. finnes vel ikke maken i norge (tipper jeg). men så er spørsmålet, hvem vil ha denne kombinasjonen ? regner med de fleste ville vel hatt t-top, men noen som vil bygge banebil ser fordeler med soltaket (p.g.a stivhet og vekt redusjon), men hvem trenger da automat kasse?
 #382295  av Drafter

mr292 skrev:bilen var veldig uvanlig, 2,2l motor, automat(haha) og tak luke(ikke targa) er en skjelden kombinasjon. finnes vel ikke maken i norge (tipper jeg). men så er spørsmålet, hvem vil ha denne kombinasjonen ? regner med de fleste ville vel hatt t-top, men noen som vil bygge banebil ser fordeler med soltaket (p.g.a stivhet og vekt redusjon), men hvem trenger da automat kasse?
amerikanere, og JENTER.. vi har faktisk noen av disse på forumet, hint hint
 #382308  av jacquelin

Drafter skrev:
mr292 skrev:bilen var veldig uvanlig, 2,2l motor, automat(haha) og tak luke(ikke targa) er en skjelden kombinasjon. finnes vel ikke maken i norge (tipper jeg). men så er spørsmålet, hvem vil ha denne kombinasjonen ? regner med de fleste ville vel hatt t-top, men noen som vil bygge banebil ser fordeler med soltaket (p.g.a stivhet og vekt redusjon), men hvem trenger da automat kasse?
Haha jajaja... Iom at man får tomatkasse i Supra også så må det vel være greit. :P Men det skal jo nevnes at autolatkassen i Supraen min er byttet ut. ( men jeg burde kanskje ikke gjort det..? :P )
 #382310  av Drafter

jacquelin skrev:
Drafter skrev:
Haha jajaja... Iom at man får tomatkasse i Supra også så må det vel være greit. :P Men det skal jo nevnes at autolatkassen i Supraen min er byttet ut. ( men jeg burde kanskje ikke gjort det..? :P )
YEZZ! jeg håpa du skulle se den meldinga :D :D
nei, du blir vel god på clutch bytte antar jeg, bra med rabatter fra fensport og
 #382329  av lexusmann

Siste dag i februar i dag....håper jeg kan finne fram sommerdekka om noen uker.... :wink:
 #382343  av jacquelin

Drafter skrev:
jacquelin skrev:
Drafter skrev:amerikanere, og JENTER.. vi har faktisk noen av disse på forumet, hint hint
YEZZ! jeg håpa du skulle se den meldinga :D :D
nei, du blir vel god på clutch bytte antar jeg, bra med rabatter fra fensport og
Det var rett før jeg ikke så meldingen, for hintet ditt var så subtilt. Måtte tenke to ganger da ja! Neidaneida jeg får med meg masse av det du skriver jeg, for det kommer så mye rart. Så innimellom vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Men jeg skal prøve å skjerpe meg. :D

Jepp, det gikk en kløtsj i uken en periode. Men så gikk de tom på lageret i Japan, og de gadd ikke sette i gang produksjonen, så da anbefalte de meg å kjøpe tomatbil. :)
 #382346  av Drafter

[/quote]Det var rett før jeg ikke så meldingen, for hintet ditt var så subtilt. Måtte tenke to ganger da ja! Neidaneida jeg får med meg masse av det du skriver jeg, for det kommer så mye rart. Så innimellom vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Men jeg skal prøve å skjerpe meg. :D

Jepp, det gikk en kløtsj i uken en periode. Men så gikk de tom på lageret i Japan, og de gadd ikke sette i gang produksjonen, så da anbefalte de meg å kjøpe tomatbil. :)[/quote]
Subtilt?
Hva har jeg gjort galt nå da siden du ikke vet hvor du skal begynne? :lol:
SÃ¥ du gikk fra automat til manuell, deretter til automat igjen pga clutch forbruket? :mrgreen:
 #382354  av jacquelin

Drafter skrev:
Det var rett før jeg ikke så meldingen, for hintet ditt var så subtilt. Måtte tenke to ganger da ja! Neidaneida jeg får med meg masse av det du skriver jeg, for det kommer så mye rart. Så innimellom vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Men jeg skal prøve å skjerpe meg. :D

Jepp, det gikk en kløtsj i uken en periode. Men så gikk de tom på lageret i Japan, og de gadd ikke sette i gang produksjonen, så da anbefalte de meg å kjøpe tomatbil. :)[/quote]
Subtilt?
Hva har jeg gjort galt nå da siden du ikke vet hvor du skal begynne? :lol:
SÃ¥ du gikk fra automat til manuell, deretter til automat igjen pga clutch forbruket? :mrgreen:[/quote]

Hehe ingenting galt. Regner med du bare er sånn. :) Hva subtilt? ( evt. diskrè/ distrè )

Jess det er aaaakkurat sånn det har foregått. Jenter bak rattet ass. Nei, vi skulle vel heller ligget over panseret i en liten bikini tenker jeg. :)

( denne båsen her er stygg.... )
 #382369  av ke25-toyoglide

nei trenger ikkje såpeskum, vaske biler tar eg selv.
Viss andre får lov til å vaske mine biler, skal de ha skikkelig opplæring først.....
Men bildet som dannet seg i huet var alldeles ikkje feil.....
 #382370  av jacquelin

Men de der vaskebertene vasker ikke akkurat så mye bil da. Der er vel hverandres pupper det viktigste. :lol:
  • 1
  • 685
  • 686
  • 687
  • 688
  • 689
  • 1174