ke25-toyoglide skrev:Ikke for å være frekk men åssen orker du å være gift hvis det er sånn her som du sier?jacquelin skrev:Hehe åja, så du er blitt pinglete med årene? Det er nok ikke bare jenter som er vanskelig å skjønne seg på! Holder på med en, innimellom troor jeg at jeg skjønner hva som skjer, og innimellom skjønner jeg overhode ikkeno.Tja pinglete vett eg ikkje, er vel mer respekt for kjerringa....og hva eg forventer i retur....Skal tenke på om jeg vil komme med grisete detaljer, eller.. nei overflatiske detaljer blir det. Evt.
At eg snur meg etter andre damer, og kommer med kommentarer vett hu, og ser REGELMESSIG.
Men derifra til å finne på noe tull......Nei skal eg tulle så får eg tulle med kjerringa heller.
Grisete detaljer......BRING IT ON, men kanskje ta det i kjærlighetsliv tråden![]()
Overflatiske detaljer og går,,,så får me fylle inn de åpne feltene med fantasien vår....
Når det gjelder meg så kan nok det bli TEMMELIG GRISETE ja

Jeg mener når mannen endelig går med på å gifte seg med kjæresten etter mange år med mas og helvette, så har jo for så vidt mannen krav på MYE sex regner jeg med.. i Begynnelsen.. Og så blir det mindre og mindre over tid..men uansett...
Man blir jo lei av å kjøre samme bilen i alle år? Uten å oppgradere den?

Er jo derfor mange bytter når man går lei?
Har jeg rett eller har jeg rett?