TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #382692  av Drafter

ke25-toyoglide skrev:
jacquelin skrev:Hehe åja, så du er blitt pinglete med årene? Det er nok ikke bare jenter som er vanskelig å skjønne seg på! Holder på med en, innimellom troor jeg at jeg skjønner hva som skjer, og innimellom skjønner jeg overhode ikkeno. :P Skal tenke på om jeg vil komme med grisete detaljer, eller.. nei overflatiske detaljer blir det. Evt. :D
Tja pinglete vett eg ikkje, er vel mer respekt for kjerringa....og hva eg forventer i retur....
At eg snur meg etter andre damer, og kommer med kommentarer vett hu, og ser REGELMESSIG.
Men derifra til å finne på noe tull......Nei skal eg tulle så får eg tulle med kjerringa heller.
Grisete detaljer......BRING IT ON, men kanskje ta det i kjærlighetsliv tråden :?:
Overflatiske detaljer og går,,,så får me fylle inn de åpne feltene med fantasien vår....
Når det gjelder meg så kan nok det bli TEMMELIG GRISETE ja :!:
Ikke for å være frekk men åssen orker du å være gift hvis det er sånn her som du sier? :lol:
Jeg mener når mannen endelig går med på å gifte seg med kjæresten etter mange år med mas og helvette, så har jo for så vidt mannen krav på MYE sex regner jeg med.. i Begynnelsen.. Og så blir det mindre og mindre over tid..men uansett...
Man blir jo lei av å kjøre samme bilen i alle år? Uten å oppgradere den? :lol:
Er jo derfor mange bytter når man går lei?
Har jeg rett eller har jeg rett? :P
 #382720  av ArildM

Er vel et sikkert tegn på at man begynner å bli eldre når Mr2 Mk1 begynner å bli veteran om ikke så lenge og du har tid å vente på det før man importerer :lol: 8)
 #382727  av jacquelin

Drafter skrev:
ke25-toyoglide skrev:
jacquelin skrev:Hehe åja, så du er blitt pinglete med årene? Det er nok ikke bare jenter som er vanskelig å skjønne seg på! Holder på med en, innimellom troor jeg at jeg skjønner hva som skjer, og innimellom skjønner jeg overhode ikkeno. :P Skal tenke på om jeg vil komme med grisete detaljer, eller.. nei overflatiske detaljer blir det. Evt. :D
Tja pinglete vett eg ikkje, er vel mer respekt for kjerringa....og hva eg forventer i retur....
At eg snur meg etter andre damer, og kommer med kommentarer vett hu, og ser REGELMESSIG.
Men derifra til å finne på noe tull......Nei skal eg tulle så får eg tulle med kjerringa heller.
Grisete detaljer......BRING IT ON, men kanskje ta det i kjærlighetsliv tråden :?:
Overflatiske detaljer og går,,,så får me fylle inn de åpne feltene med fantasien vår....
Når det gjelder meg så kan nok det bli TEMMELIG GRISETE ja :!:
Ikke for å være frekk men åssen orker du å være gift hvis det er sånn her som du sier? :lol:
Jeg mener når mannen endelig går med på å gifte seg med kjæresten etter mange år med mas og helvette, så har jo for så vidt mannen krav på MYE sex regner jeg med.. i Begynnelsen.. Og så blir det mindre og mindre over tid..men uansett...
Man blir jo lei av å kjøre samme bilen i alle år? Uten å oppgradere den? :lol:
Er jo derfor mange bytter når man går lei?
Har jeg rett eller har jeg rett? :P
Men hvis de jentene du har vært med Drafter, går lei sex med deg så bør du revurdere triksene dine tror jeg. :lol: ( er dette feil tråd? )
 #382739  av ke25-toyoglide

JAC : Hva mener du med at du misforstod :?:
Ja er gift, og 2 unger, snart 3 :shock:
Besøk :?: Av hvem :?: :lol:
Og, ja........ DETTE ER FEIL TRÃ…D :!: :lol:

Drafter : Du har ........feil.
Hvem har sagt at du ikkje kan oppgradere :?:
Trenger ikkje bytte....
Viss du er lei av sex, så ha samme partner over lengre tid.
Dere blir tryggere på hverandre, kjenner hverandre bedre, vett hva som funker, og kan prøve litt nye ting. 8)
En som har hatt en MR2 Turbo lenge og kjørt litt på bane med den, hadde kjørt rævva av deg, viss du satte deg opp i en Formel1 bil for første gang. kunne sikkert kjørt fra deg med KE25en min.... :lol:
One night stands er best før en havner i senga.......
koffor skal eg bytte ut kjerringa, når eg har brukt 8 år på å lære hu opp :?:
gidder ihvertfall ikkje lære opp ei ny :roll:
Blir ikkje svart noe mer fra meg her.......men gjerne i kjærlighetstråden....
 #382744  av Drafter

ke25-toyoglide skrev:JAC : Hva mener du med at du misforstod :?:
Ja er gift, og 2 unger, snart 3 :shock:
Besøk :?: Av hvem :?: :lol:
Og, ja........ DETTE ER FEIL TRÃ…D :!: :lol:

Drafter : Du har ........feil.
Hvem har sagt at du ikkje kan oppgradere :?:
Trenger ikkje bytte....
Viss du er lei av sex, så ha samme partner over lengre tid.
Dere blir tryggere på hverandre, kjenner hverandre bedre, vett hva som funker, og kan prøve litt nye ting. 8)
En som har hatt en MR2 Turbo lenge og kjørt litt på bane med den, hadde kjørt rævva av deg, viss du satte deg opp i en Formel1 bil for første gang. kunne sikkert kjørt fra deg med KE25en min.... :lol:
One night stands er best før en havner i senga.......
koffor skal eg bytte ut kjerringa, når eg har brukt 8 år på å lære hu opp :?:
gidder ihvertfall ikkje lære opp ei ny :roll:
Blir ikkje svart noe mer fra meg her.......men gjerne i kjærlighetstråden....
Kjøp en ferdig opplært fra asia? :mrgreen:
Neida, du har vel et poeng :)
 #382980  av ArildM

Gratulerer MR2i med sin nye status som leverandør av klubbeffekter :)

viewtopic.php?f=1&t=37820

Da forventes det at vi inntar en nærmest Jehovas vitner aktig positur fremover med TS-ogn skjortene på for å spre vårt glade/gale budskap om sexliv og ekstreme Toyotaprosjekter :lol: 8)
 #383062  av mr2storbrua

Nå kom intercooleren :D Blir litt mer blankt baki der nå ja. Til og med braketter og slangeklemmer var pakka med flere meter bobleplast :mrgreen:
 #383063  av Drafter

mr2storbrua skrev:Nå kom intercooleren :D Blir litt mer blankt baki der nå ja. Til og med branketter og slangeklemmer var pakka med flere meter bobleplast :mrgreen:
rettelse: braketter
 #383064  av Mr_Storbrua

Drafter skrev:
mr2storbrua skrev:Nå kom intercooleren :D Blir litt mer blankt baki der nå ja. Til og med branketter og slangeklemmer var pakka med flere meter bobleplast :mrgreen:
rettelse: braketter
Takk.. slapp jeg og gjøre det :)
 #383097  av celicat23

Noen forslag til gøy sommerbil? Kunne tenkt meg en cab i sommer.. Ender som regel alltid opp på å titte på en bmw cab. Kravet er at det skal være noe jeg ikke trenger å hore opp, og det skal være noe som ikke raser i pris av å bli brukt noen mnd. Har fundert litt på honda NSX også, men de få som er til salgs er vel de samme som har blitt solgt 745 ganger her i landet til forskjellige eiere så stiller meg litt tvilende.
 #383098  av Drafter

celicat23 skrev:Noen forslag til gøy sommerbil? Kunne tenkt meg en cab i sommer.. Ender som regel alltid opp på å titte på en bmw cab. Kravet er at det skal være noe jeg ikke trenger å hore opp, og det skal være noe som ikke raser i pris av å bli brukt noen mnd. Har fundert litt på honda NSX også, men de få som er til salgs er vel de samme som har blitt solgt 745 ganger her i landet til forskjellige eiere så stiller meg litt tvilende.
kappe av taket til yaris

storbua http://forum.kvinneguiden.no/index.php? ... 10&st=1260
 #383109  av ArildM

NSX går da for å være svært gode og problemfri biler? :)
  • 1
  • 688
  • 689
  • 690
  • 691
  • 692
  • 1174