Litt småsnacks er bestilt;
MR2 Gas Spring Engine Lid Prop Rod MK1 MK2 Hood
PROLift BlackMAX Kit which includes:
All Black Gas Strut
Black Powder Coated Brackets
Black Metal Ball Sockets
og
MR2 Gas Spring Prop Rod SW20 SW21MK2 Hood Lift Kit
PROLift BlackMAX Kit which includes:
All Black Gas Strut
Black Metal Ball Sockets
Blir mer praktisk og jobbe i motorrommet og under panseret med disse, samt det står i stil til bilen
Var en tur innom Magnesmurf og feilsøkte litt mer hva som trekker strøm når bilen står og vi fant at det er alarmen. Å siden selve alarmsirene-boks-greiene er klippet, så fjerne og ryddet han like så godt opp. Dessverre så er alarmen koblet inn i selve ledningsnettet i bilen så kobles den helt fra, så starter ikke bilen. Så løsningen var å koble inn alarmen og sentrallåsen. Nå har jeg fremdeles sentrallås og startsperre (tror jeg), men alt det unødvendige som sensorer og ledningskrøll er borte

Mener også at krypstrømmen gikk litt ned, uansett så kan den stå i 10 dager pluss/minus 10 timer før batteriet er tomt. Så løsningen har vært å kjøpe en god lader:
Å lade via hurtigkobling de gangene jeg vet den skal stå over en uke
Litt flaut å se at det tar 15 min å skru opp dash og følge og klippe alarmen, mens jeg brukte timer på å bytte pærer i dashen....
Fikk også inspisert bilen til sommerens detaling
