TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#117453  av celicat23

Var med en kompis ut og så på ett utrolig kult toyota prosjekt: bygge en amerikansk v8 inn i en toyota hi-lux. Visste det var en jente som eide denne, men fikk helt sjokk da hun viste seg å være ca 20år og veldig VELDIG pen. Har ikke helt kommet meg enda etter det sjokket :)

Så SIN CITY i kveld. Utrolig fet, syk, og voldelig film. Trodde aldrig jeg skulle like en sort/hvit film - men den er bra, og bør sees. Ikke akkurat en "jente" film. Men så trodde jeg ikke hevet hi-lux med v8'er akkurat var jente bil heller da, så....feil kan man ta :)

Nå er det ett par vodka&battery, senga, og så jobb en hel uke igjen. Prøve å få fingeren ut og annonsere celica'n for salg og. Jaja..Vært en fin søndag.

#117585  av celicat23

Siste top gear episode som er ute nå, er episoden hvor Jeremy kjører mercedes benz slr fra heathrow til oslo, mot James og han lille fjotten som tar båt. En av de bedre episodene.

Episoden er på blandt annet http://www.mininova.org (torrent)

#117816  av Grøndis

Aahh... Da var en ukes jobbing i ålesund over.... blir fint med en uke fri nå.. før jeg må oppigjen på søndag.

#117975  av Dalan

Ah, digg å ta en dag fri og sette seg på terrassen med iskald cola og Initial D på laptop'n :)
Og det er meldt strålende vær i laang tid fremover leser jeg på VG! :D

#117981  av angrykid

Begynner å bli noe lei av å ikke få sove i varmen... 30+ grader, og insane luftfuktighet gjør at jeg sover max 2-3 timer om natta. :-| sliter som fein på dagen, gitt..

Ikke at jeg klager, for jeg liker at det er varmt å godt. Jentene er så pent kledd når været er slik.. hehe :)

#118173  av ST182

celicat23 skrev:Var med en kompis ut og så på ett utrolig kult toyota prosjekt: bygge en amerikansk v8 inn i en toyota hi-lux. Visste det var en jente som eide denne, men fikk helt sjokk da hun viste seg å være ca 20år og veldig VELDIG pen. Har ikke helt kommet meg enda etter det sjokket :)
Navnet på henne var Camilla? hehe hørte noe om det på offroad.no

Nå blir det en bil nr2 på meg gitt. Skal hente en Hilux i oslo i kveld.. Hevet med 4" fjører og 2" sjakler, med 33" dekk på 15" felg, 4x4, 2,2 diesel.

Har allerede begynt å se etter veltebøyler, side-steps, kufanger og henger-feste. :D Må jo ha noe å kjøre i nå som celica`n er under ombyggning ;)

#118185  av celicat23

ST182 skrev:
celicat23 skrev:Var med en kompis ut og så på ett utrolig kult toyota prosjekt: bygge en amerikansk v8 inn i en toyota hi-lux. Visste det var en jente som eide denne, men fikk helt sjokk da hun viste seg å være ca 20år og veldig VELDIG pen. Har ikke helt kommet meg enda etter det sjokket :)
Navnet på henne var Camilla? hehe hørte noe om det på offroad.no

Nå blir det en bil nr2 på meg gitt. Skal hente en Hilux i oslo i kveld.. Hevet med 4" fjører og 2" sjakler, med 33" dekk på 15" felg, 4x4, 2,2 diesel.

Har allerede begynt å se etter veltebøyler, side-steps, kufanger og henger-feste. :D Må jo ha noe å kjøre i nå som celica`n er under ombyggning ;)
Camilla...Tja...Høres riktig ut :) FIN er hun ivertfall!!! :-)

#118370  av Christian

Klokka er 22.13 på en lørdagskveld og jeg er alene på forumet.......er jeg den eneste som ikke har ett liv? :lol:

#118372  av bose

du er ikke alene gitt :)

#118380  av ST182

nei du er så absolutt ikke alene.... hehe virker som alle er ute å fester, alle unntatt meg. :? ?

#118394  av donk2k

livløst her i stua også....

#118401  av Mr2Nyter'n;p

Jeg har heller ikkenoe liv! Forresten.. Dama drar på ferie på Tirsdagen som kommer, så hvis noen vil ha Mr2Nytern's blide selskap i noen dager er det bare å si fra :D :wink:

#118407  av bose

fra

#118409  av Zepticon

Hmm... En kompis av meg smeisa inn i siden på bilen min når vi var ute å kjørte tidligere i dag... han hadde vell 40-50kmt og jeg sto parkert (ikke spørr)

Skadestatistikk:
MAZDA 626 (min): 1 ripe i plast(fangeren bak), gummi på alu-felgen.
GOLF II (kompis): 1 stykk innklemt forskjerm(i reneste nazi-stål), lakkskader på skjermen.

Moral: Japansk plastik >>>> tysk nazi-ztåhl...

Og seriøst vises det ikke på bilen min at han kjørte i meg... Skikkelig smell og greier. Men plastskjermen tok støyten.
Frontskjermen hans så ut som om han hadde kranglet med et autovern.

#118411  av 2r-e-rik

sitter hos en kompis.. vi skulle ta et par øl... og se film... så ender det med at han ligger å puler mens jeg sitter her å kjeder meg...
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 1168