jeg heter ikke nicolai, men nicolay
hehe

Fortune Favors The Brave
inzane2012 skrev:jeg heter ikke nicolai, men nicolayja jeg vet, derfor jeg er skrev med I, siden du skriver personlig med U.hehe
Drafter skrev:åååja, skjønte ikke dritten av hva du snakka om, heheinzane2012 skrev:jeg heter ikke nicolai, men nicolayja jeg vet, derfor jeg er skrev med I, siden du skriver personlig med U.hehe
inzane2012 skrev:"evt i TRD2000GT utgave, som jeg personlug syns er dritfeit "Drafter skrev:åååja, skjønte ikke dritten av hva du snakka om, heheinzane2012 skrev:jeg heter ikke nicolai, men nicolayja jeg vet, derfor jeg er skrev med I, siden du skriver personlig med U.hehe
Drafter skrev: "evt i TRD2000GT utgave, som jeg personlug syns er dritfeit "ser du egentlig noen som bryr seg??
finn 1 feil, eller fler hvis jeg skal rette på grammatikken din, bruk av punktum, komma, og stor forbokstav..
gikk du ikke på skole gutt???
2r-e-rik skrev:jeg bryr megDrafter skrev: "evt i TRD2000GT utgave, som jeg personlug syns er dritfeit "ser du egentlig noen som bryr seg??
finn 1 feil, eller fler hvis jeg skal rette på grammatikken din, bruk av punktum, komma, og stor forbokstav..
Drafter skrev:hadde girspaken til bilen i anus i stad jeg..2r-e-rik skrev:jeg bryr megDrafter skrev: "evt i TRD2000GT utgave, som jeg personlug syns er dritfeit "ser du egentlig noen som bryr seg??
lenge sia du har fått pekk igjen nå eller?
siden du har disse periodene du alltid må sette noen i bås
Drafter skrev:Du skrev "navnet mitt" feil med vilje du, StorBUA?Stemmer det Drafter..![]()
Rettelse til deg og nicolai: Personlig**
Kunne ofra høyre hånda mi og den venstre testikkelen for den Svarte TRD'n der..
Grom! motorlokket der ga et snev av "ferrari" synes jeg
Bare synd ikke slike biler blir solgt før eiern dauer eller går bank rott.
celicat23 skrev:Takker for svarStiansen skrev:Har bestilt noe på nettet, og fått sporingsnummer men det tar jo så sykt lang tid.."Out of foreign customs" er at det er ferdig fortollet i norge. "Delivered abroad" betyr at det er levert i Norge, så hvis du ikke har fått det så kan det hende det ligger på hvem-nå-enn-som-fraktet-dette sitt lager i Norge. Bestiller du med USPS så er det posten i norge som har det (og du kan bruke kolli id'en fra usa på posten sin side til å spore pakka). UPS og FEDEX har egene lager.
Delivered Abroad, Mar-09-11, 08:06 AM
Out of Foreign Customs, Mar-06-11, 19:02 PM
Into Foreign Customs, Mar-06-11, 10:16 AM
Arrived Abroad, Mar-06-11, 10:16 AM
International Dispatch, Feb-26-11, 23:03 PM, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Electronic Shipping Info Received, Feb-26-11, 00:00 AM
Arrival
Hva betyr dette egentlig? Delivered Abroad.. Vil det si at pakken er ut av tolla, og at posten har brukt 13 dager og enda ikke fått pakken fra Oslo til Trondheim?
Stiansen skrev:Takker for svarDu burde finne ut hvem som har fraktet dette, og kontakte de, så ikke pakka blir returnert. UPS, FEDEX osv skal liksom legge igjen lapp hos deg når de har prøvd å levere det og du ikke har vært hjemme - men det har de ALDRI gjort med meg. Jeg har måtte spore opp pakka selv å ringe for og avtale leveringstid. Flere har opplegg med at de bare lar pakka ligge i x-antall uker så returnerer de den til avsender.
HÃ¥per den dukker opp snart