Hehe, lenkearmen er jo også justerbar, og må vel ikke nødvendigvis være like lang som orginalt

Problem løst.
Instillingene av coilovere er spenstige greier... Spesiellt om man "regner med" at innstillinger kan gjøres i store hopp. Bilen er nå 2cm høyere bak enn forran

En prøvetur måtte jo til og forventningene var store...Bilen er stiv som en traktor, helt sant, den var helt jævelig å kjøre
Småhoppet nedover veien og ventet når som helst at hele bilen skulle dette ifra hverandre. Det hjalp jo ikke akkurat at den ødelagte fronten subbet asfalten bare bilen så en liten dump, men innerskjermene er også ødelagte så de henger og slenger. Siden jeg knapt nok fikk pekefingeren imellom dekk og skjerm ble det jo litt lyd herifra også. På toppen av det hadde jeg greid å bøye ene bremseskjoldet bak, slik at det subbet i bremseskiva. Fikk noen rare blikk av gående langs veien

(Manglet også motorlokk og bagasjelokk)
For å være litt seriøs. Bilen går som ei klokke, coiloverene må justeres inn av noen som kan det, det samme med krengestaga (For den er ille å kjøre nå), clutchen fungerer fint og girkassa er i god stand. Sperra la igjen en lekker 30m lang stripe midt i reviret mitt
Fikk også den nye/gamle fronten fra Jostein i går
