Jeg pratet med Dagali camping i dag, og ble tilbudt en leilighet for to.
Denne skulle ligge mellom hotellet og flyplassen (ca 500m fra hotellet ved et gult hus.)
Er dette noe du kjenner til Christian?
Neemi skrev:Jeg pratet med Dagali camping i dag, og ble tilbudt en leilighet for to.Må være Solvang camping det....
Denne skulle ligge mellom hotellet og flyplassen (ca 500m fra hotellet ved et gult hus.)
Er dette noe du kjenner til Christian?
VeilSide skrev:Blir til at jeg kjører på lørdags morning istede for. Har brukt ALT for mye penger i det siste samt jeg kjøpte meg ny lekebil i sist uke ... Hvilken vei hadde du tenkt å ta opp Nils?Nils skrev:Jeg skal kjøre fra Stavanger på fredagen en gang. Hadde jo vært artig å kjøre sammen med noen ja.Kjører på fredagen jeg også. Det kommer kanskje en fra Haugesund i en 200sx som også er med.
Arne rebel skrev:helst overgå deres bruk av babes og lettkledde mennesker, vasking av biler, kanskje få inn en c-kjendis eller to....men når vi presenterte ideèn for sjefen selv (Christian), med kolørte bilder på plansje, et budsjett med øreavrunding til nærmeste titusen etc ble komiteen oppløst og lagt død før vi kunne argumentere imot...tror han bablet noe om at her skulle en være seriøse og fokusere på det som var viktig, og det var å kjøre bil. Så nå skal jeg skrive tider på kjeglekjøringen...