TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#195480  av VeilSide

Christian skrev: Dette var no dritt... :?
Er nok ingenting som ikke en liten dram utpå kvelden kan ordne ;)

#195513  av Neemi

Jeg pratet med Dagali camping i dag, og ble tilbudt en leilighet for to.
Denne skulle ligge mellom hotellet og flyplassen (ca 500m fra hotellet ved et gult hus.)
Er dette noe du kjenner til Christian?

#195521  av CelicaTurbo

det viktigste er vel at vi har et sted å sove :)

#195526  av jumbo

Er ikke dette bare et spørsmål om mer alkohol? På arrangørens regning såklart...

#195547  av erling

Markus å Lise skulle visst spikre å sage å male på huset sitt isteden. :cry:

Går også rykter om at Jan-Erik kommer i en vannvittig grom turbo-opel.. Stemmer dette? :shock:

#195557  av Christian

Neemi skrev:Jeg pratet med Dagali camping i dag, og ble tilbudt en leilighet for to.
Denne skulle ligge mellom hotellet og flyplassen (ca 500m fra hotellet ved et gult hus.)
Er dette noe du kjenner til Christian?
Må være Solvang camping det....

#195563  av Magne

pffft... skal bare sove der et par netter! Det går bra det. Billig er bra. ;) Bedre en telt... :)

#195569  av aneriks

Magne skrev:pffft... skal bare sove der et par netter! Det går bra det. Billig er bra. ;) Bedre en telt... :)
enig i det, :D

#195601  av VeilSide

VeilSide skrev:
Nils skrev:Jeg skal kjøre fra Stavanger på fredagen en gang. Hadde jo vært artig å kjøre sammen med noen ja.
Kjører på fredagen jeg også. Det kommer kanskje en fra Haugesund i en 200sx som også er med.
Blir til at jeg kjører på lørdags morning istede for. Har brukt ALT for mye penger i det siste samt jeg kjøpte meg ny lekebil i sist uke ... Hvilken vei hadde du tenkt å ta opp Nils?

#195607  av Nils

Jeg skal kjøre via Haugesund,Ølen,Etne osv. Er ikke helt kjent i traktene.
Må nok finne noe mer detaljert kart en det jeg har nå. Reiser fredagen jeg.

#195608  av VeilSide

Har fundert på den veien jeg også. Får bare sjekke hvor tidlig ferjene går ellers så blir det nok å kjøre enda litt tidligere for å ikke komme frem så alt for sent utpå dagen.

Noen som forresten vet noe om værutsiktene?

#195615  av Nils

SOL.no/været : Dagali Flyplass lør.09.09, sol,flau vind,16 grader

Høres bra ut det.

#195623  av Arne rebel

Ser at været skal bli bra kommende helg, så alle de som ikke har bestemt seg burde absolutt vurdere turen. Har selv et par personlige favoritter som kommer....regner med at de ikke skuffer på dragen. Wink Spandere en øl i år som i fjor på den bilen som har den beste tiden på dragen... Laughing Tenker beste tiden i kjeglekjøringen skal få en også.... Cool Jeg tar turen opp på fredagen slik at vi kanskje er litt mere forberedt enn i fjor. Håper de fleste tar med seg litt grillmat og drikke slik at vi kan ha en fin avsluttning i fellesskap på "lokalet" lørdagskvelden. Det ryktes at det skal være et lokalt band som spiller litt lengre inn i bygda, ca 300meter så muligheten til å høre skikkelig "norsk kultur" er tilstede litt seinere på kvelden. Cool

Når det er sagt så hadde jeg og en kompis dannet en "fest komite" som skulle legge underholdningen på linje med det som Gatebil gjør når det gjelder party....helst overgå deres bruk av babes og lettkledde mennesker, vasking av biler, kanskje få inn en c-kjendis eller to....men når vi presenterte ideèn for sjefen selv (Christian), med kolørte bilder på plansje, et budsjett med øreavrunding til nærmeste titusen etc ble komiteen oppløst og lagt død før vi kunne argumentere imot...tror han bablet noe om at her skulle en være seriøse og fokusere på det som var viktig, og det var å kjøre bil. Så nå skal jeg skrive tider på kjeglekjøringen...

#195630  av Mr2 Mk2

Arne rebel skrev:helst overgå deres bruk av babes og lettkledde mennesker, vasking av biler, kanskje få inn en c-kjendis eller to....men når vi presenterte ideèn for sjefen selv (Christian), med kolørte bilder på plansje, et budsjett med øreavrunding til nærmeste titusen etc ble komiteen oppløst og lagt død før vi kunne argumentere imot...tror han bablet noe om at her skulle en være seriøse og fokusere på det som var viktig, og det var å kjøre bil. Så nå skal jeg skrive tider på kjeglekjøringen...
:mrgreen: :mrgreen:

#195674  av Dalan

Noen som har en ledig sengeplass til overs? Jeg biter ikke :D ikke hardt hvertfall...

Og er det noen som kommer innpå et sted på ruta Elverum-Lillehammer-Dokka-Fagernes-Gol-Geilo på freddan??
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12