TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#218432  av Neemi

Prøv å ring de halv åtte i morgen tidlig, spør etter booking.
Det var få ledige plasser igjen når jeg ringte.

#218439  av elino

Vi snakket med de fredag kveld for noen venner av oss, men alt var helt fullt.
Vi spurte også på reservasjon på både TS-ogn og 200sx klubben (de kjører nissan) men fullt fullt

Men som de sa "ring i mai, for det er ALLTID avbestillinger" SÃ¥ regner med det ordner seg....etterhvert :wink:

#218447  av TOYPARTS

jeg har jo tatt et par rom ekstra så det er ikke umulig at det går an å ordne det etterhvert, må se hvordan det blir når det nærmer seg litt.

#218483  av Morten BangÃ¥s

kennethx skrev:Hva med en kø for forhåndsbetalte, og en kø for de andre? :lol:

Papirene som skal skrives ut kan for de forhåndsbetalte være skrevet ut på forhånd og ligge sortert i et mappe system, slik at det går VELDIG fort å hive de forhåndsbetalte inn porten ;)

En kommisjonær står ved enden av køen og dirigerer de som er forhåndsbetalt opp i den korte køen (regner med den blir kortere etter hvert i allefall?)

og hva er dette tøvet med å komme LØRDAG??? Det åpner jo Fredag kl 1000 for svarte :lol:

Regner med det bare er å cruise forbi køen og inn porten om man allerede har merke på bilen og bånd rundt armen?
På samma måte som sist treff blir det en egen kø for forhåndspåmeldte der papirene ligger klare i "bua". Denne køen går ganske greit unna.

#218487  av Stiansen

Morten Bangås skrev:
kennethx skrev:Hva med en kø for forhåndsbetalte, og en kø for de andre? :lol:

Papirene som skal skrives ut kan for de forhåndsbetalte være skrevet ut på forhånd og ligge sortert i et mappe system, slik at det går VELDIG fort å hive de forhåndsbetalte inn porten ;)

En kommisjonær står ved enden av køen og dirigerer de som er forhåndsbetalt opp i den korte køen (regner med den blir kortere etter hvert i allefall?)

og hva er dette tøvet med å komme LØRDAG??? Det åpner jo Fredag kl 1000 for svarte :lol:

Regner med det bare er å cruise forbi køen og inn porten om man allerede har merke på bilen og bånd rundt armen?
På samma måte som sist treff blir det en egen kø for forhåndspåmeldte der papirene ligger klare i "bua". Denne køen går ganske greit unna.
Går det an å forhåndsbetale for oss som er publikum?

#218495  av tojo

Nå 47 påmeldte :P

#218579  av Rollaole

Nå er jeg påmeldt! Åhh Gleder meg! :D

Men må få til noe kolonne med oss fra Østlands området!

#218611  av sindrejl

tror kolonnene blir ganske dårlig iår da mange har tenkt å dra så dem er der til 10.00, noen drar dagen før, noen midt på natta og noen drar så dem er der ute på fredagsettermiddagen. :/

#218656  av Rollaole

Hmm.. Jaja, Tenkte på og kjøre hjemmenfra og til trondheim på torsdag jeg, og sove der, også reise tidlig opp til mo i rana på fredag og være der mellom 11-12 tida... Hvis ikke seinere, Men vi treffes vel alle der oppe så.. :)

#218678  av sindrejl

Rollaole skrev:Hmm.. Jaja, Tenkte på og kjøre hjemmenfra og til trondheim på torsdag jeg, og sove der, også reise tidlig opp til mo i rana på fredag og være der mellom 11-12 tida... Hvis ikke seinere, Men vi treffes vel alle der oppe så.. :)
deal! vi er noen få som foreløpig har bestemt oss for å kjøre 04.00 fra trondheim :) kanskje jeg burde legge opp tråd.

#220073  av tojo

Bilde Nå 52 påmeldte, her blir det mye Bilde

#221525  av tommis

Er det helt håpløst med overnatting nå? Har akkurat funnet ut at jeg er ferdig med alle eksamene tirsdag 5. juni :D Så da har jeg lyst å ta turen!

#221530  av Magne

Nei det er håp enda. Som sagt tidligere er det mange avbestillinger underveis.

#221963  av tommis

Er påmelt jeg og no. Gleder meg til banekjøringa!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21