TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stiansen`s bildetrÃ¥d [Update: Høsttreff]

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#256755  av tommis

Stiansen skrev:
sindrejl skrev:
Stiansen skrev:Et bilde jeg tok på streetlegal.. Ikke gjort noe særlig med det :wink:
ser stygt ut som hernes sin? ;)

ser også ut som det var mye "ikke-amerikaner" og masse supra iår. synd jeg ikke var der :(
Du har ganske så rett der ja :wink: 4 Supraer, eneste ikke-amerikansk tror jeg :wink:
Ser nå en Volvo på et bilde du har tatt der.....

#256760  av KeNsA

Var både Volvo 240 å 740 dær! hehe...pluss 3 bobla! :lol:

#256871  av Stiansen

KeNsA skrev:Var både Volvo 240 å 740 dær! hehe...pluss 3 bobla! :lol:
stemmer :oops:

#258716  av Stiansen

Liten update, Zepticon`s Mazda 626 :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Ble ikke heeeeelt 100% fornøyd med de, men vi prøver da en runde til en gang vi Lars? :D
:)

#258718  av Stiansen

Et til :wink:

Bilde

#258960  av Stiansen

Et par bilder jeg tok i sommer :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#258962  av inzane2012

flotte bilder av mazdaen! ser ut som ett skikkelig godt stykke arbeid er lagt i den bilen og:) og di TSW felgene tror jeg passer på alle japsebiler;) ikke så rart det er mange som har kjøpt di felgene der:)

#258987  av Stiansen

Mere kommentarer da folkens :wink:

#258992  av sindrejl

peneste mazda 626 jeg har sett iallefall :) ser ut som en lekebil på nest siste bildet dog pga blurry bakgrunn :P

#258994  av celicat23

Prøve og være litt konstruktiv her...

Bildene av mazda'n: Bilen er for mørk, en del detaljer blir borte. Og alle bildene er litt myke for min smak. Noen av de kunne vært "cropped" litt mer (litt mye asfalt på noen) Ellers pene bilder!

Ellers: er ingen tilhenger av "kjørebilder", men likte godt det første av den sølvfarga hva-nå-enn-det-er bilen. Igjen litt mye asfalt, men en spesiell og fin bil fanget bra med fine farger.

Bildet av golf'en hadde blitt veldig pent hadde ikke bmw'n vært i bakgrunnen, golf'en stått mer til venstre i bildet og du hadde hatt med mer bakgrunn i høyre av bildet.

Sånn generelt så ser jeg litt på fargene du har.. Da jeg prøvde ut 400D kamera stilte jeg saturation litt for høyt, og skrudde det ned igjen. Kremt *hint* host :D :lol: Men det er nå en smakssak hva du liker best selv :wink:

#259001  av Stiansen

celicat23 skrev:Prøve og være litt konstruktiv her...

Bildene av mazda'n: Bilen er for mørk, en del detaljer blir borte. Og alle bildene er litt myke for min smak. Noen av de kunne vært "cropped" litt mer (litt mye asfalt på noen) Ellers pene bilder!

Ellers: er ingen tilhenger av "kjørebilder", men likte godt det første av den sølvfarga hva-nå-enn-det-er bilen. Igjen litt mye asfalt, men en spesiell og fin bil fanget bra med fine farger.

Bildet av golf'en hadde blitt veldig pent hadde ikke bmw'n vært i bakgrunnen, golf'en stått mer til venstre i bildet og du hadde hatt med mer bakgrunn i høyre av bildet.

Sånn generelt så ser jeg litt på fargene du har.. Da jeg prøvde ut 400D kamera stilte jeg saturation litt for høyt, og skrudde det ned igjen. Kremt *hint* host :D :lol: Men det er nå en smakssak hva du liker best selv :wink:
Bildene av Mazdaen. Jeg hadde for mørke innstillinger på kameraet der. Men det blir når jeg blir bedre kjent med kameraet. Saturation tar jeg i Ps, litt mye for enkelte, men jeg liker det :wink: Men takk for fyldig tilbakemelding, slikt hjelper! Hva mener du med litt myke btw? :)

#259004  av celicat23

Stiansen skrev:Hva mener du med litt myke btw? :)
Myke = ikke skarpe :wink: Vet ikke helt hvordan ellers jeg skal si det :D

#259099  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Hva mener du med litt myke btw? :)
Myke = ikke skarpe :wink: Vet ikke helt hvordan ellers jeg skal si det :D
Ahh, ok. But I know why.. Bruker lang lukkertid, og har ikke stativ. Men det skal fikses på, kom til å tenke på det etter sist jeg var ut :)

#259102  av celicat23

Stiansen skrev:Ahh, ok. But I know why.. Bruker lang lukkertid, og har ikke stativ. Men det skal fikses på, kom til å tenke på det etter sist jeg var ut :)
Har ikke stativ!?! ER DU GAL MANN!!!?!! :D Godt solid stativ til grei pris:
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=12554

Ett stativ er 100% nødvendig.

#259120  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Ahh, ok. But I know why.. Bruker lang lukkertid, og har ikke stativ. Men det skal fikses på, kom til å tenke på det etter sist jeg var ut :)
Har ikke stativ!?! ER DU GAL MANN!!!?!! :D Godt solid stativ til grei pris:
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=12554

Ett stativ er 100% nødvendig.
Ja, det er jeg :D Er fullstendig klar over det.. Og skal nok kjøpe meg et :wink: Har du fjernkontroll også du eller?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13