Arne rebel skrev:Når det gjelder å være nære så føler jeg at jeg ikke har trodd annet, men da har det dukket opp ett nytt problem som må løses.....har ikke fått noe positivt syn på Ford sine motorer etter denne 
Stiller meg bak denne! Men nå startet den i alle fall. Får håpe alt er ok etter oljebyttet.
Var på Powerdrift treffet i går og fikk prøvd Supra'n på bane. Det gikk vel omtrent som forventet, men jeg må si den er vanskeligre å kontrollere enn jeg hadde trodd. Det er spesielt mellom sladd og retur jeg får problemer, for bilen "setter" seg om jeg ikke har hjulspinn når kontraen begynner. Så enten understyrer jeg om det ikke spinner, eller så overstyrer jeg veldig lett om det spinner

Merket også at det må byttes foringer, bakstillinga hopper og skrangler ved hjulspinn forrover
Siden det var første banekjøring med bilen gikk det ikke spesielt bra synes jeg, men det løsnet ganske greit utover dagen.
Fikk bare en perfekt runde (i mine øyne, alle sladdene gikk i ett og kom perfekt sidelengs inn i siste sving) og mange langt ifra gode runder
Men dette kommer seg, skal kjøre masse på flystripa hjemme bare snøen smelter.
Satt å så på de to som kjørte twin i går og må si jeg gleder meg til å prøve

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com