TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #282996  av Supramk3turbo

Æsjda, det var jo utrolig leit :( Å vi som hadde gledet oss sånn... Men da tar jeg bilen din istedet da :D hehe
 #283015  av Topaz

Qurtis skrev:Hei,

Jeg beklager, men det har oppstått noe uforutsett som hindrer meg fra å komme. Veldig synd fordi jeg har gledet meg veldig til dette :roll:
Darn.... :(
 #283058  av Lørnings

Hehe, supra'en står jo et stykke hjemmefra da, for den står på lierskogen. Men hvis dere lkører av avkjøringa på billingstad(avkjøring nr.2 etter asker) Så skal jeg stå på smartclub som ligger rett ved siden av avkjøringa fra motorveien(til høyre i rundkjøringa). Hvis dere trenger tlf. nr. så er det 92080317! :wink: Vi sees gutter! :D
 #283107  av Lørnings

Jeg takker alle, både gutter og jenter, for et bra treff! Kjempeinitiativ Topaz, all credit til deg! :wink: Jeg er ikke blitt noe mindre gira, kan man si! Påsken skal brukes i garasjen! :D
 #283112  av Supramk3turbo

Ja, heftig bra :) Gleder meg til neste treff allerede (Valdres??). Forhåpentligvis med egen supra :)
 #283115  av mulle-mek

alle vel hjemme ? moro og se andre pene biler :D håper alle er klare til neste treff mvh peter 8)
 #283127  av Topaz

Det var jo et bra møte folkens 8) :D Må gjøres igjen :D
Flere som tok bilder vet jeg....artig om dere kunne legge ut noen av de!
Vedlegg
Strømmen 15.03.08.jpg
Strømmen 15.03.08.jpg (831.3 kiB) Vist 4044 ganger
 #283137  av Supramk3turbo

Noen flere bilder:) Er ingen fotograf, men hovedsaken er jo å se de meget pene bilene :D
Vedlegg
Noe Rare farger på bildet, men bilen er ordentlig pen..
Noe Rare farger på bildet, men bilen er ordentlig pen..
Jessheim.JPG (337.67 kiB) Vist 4037 ganger
Mulles meget strøkne motor:)
Mulles meget strøkne motor:)
Mulles Motor.JPG (132.15 kiB) Vist 4040 ganger
Steffens RÃ¥e Mk3
Steffens RÃ¥e Mk3
Steffens bil.JPG (88.91 kiB) Vist 4043 ganger
Steffens Motor, ikke lite strøken den heller:)
Steffens Motor, ikke lite strøken den heller:)
Steffens motor.JPG (141.93 kiB) Vist 4049 ganger
Vakkert:)
Vakkert:)
Suprameet.JPG (121.89 kiB) Vist 4038 ganger
 #283138  av Supramk3turbo

.
Vedlegg
Topaz's pene Mk3:)
Topaz's pene Mk3:)
Topaz.JPG (104.54 kiB) Vist 4033 ganger
 #283139  av Supramk3turbo

Vi ble jo faktisk noen biler til slutt, men neste gang blir det sikkert flere. Bare fra Drammen manglet det 4 biler. Qurtis, 2r-e-rik, Lørnings og meg. Å kanskje flere utenom oss tar turen neste gang. Gleder meg...

Å jaquelin da, som kommer heelt fra bergen. Står stor respekt av det:)
 #283143  av tojo

Supramk3turbo skrev:Vi ble jo faktisk noen biler til slutt, men neste gang blir det sikkert flere. Bare fra Drammen manglet det 4 biler. Qurtis, 2r-e-rik, Lørnings og meg. Å kanskje flere utenom oss tar turen neste gang. Gleder meg...

Å jaquelin da, som kommer heelt fra bergen. Står stor respekt av det:)
Tøft at dere får til slike treff :P Hva med å ta neste "MKIII" treff i forbindelse med TSogn Landstreff Nord(Foregår på ACR Nordens beste bane? ) For mer info se: viewtopic.php?f=53&t=27209 Velkommen alle sammen :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10