TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #304031  av Daniel HS

lexusmann skrev:Will do!! :D
men har fått svar enda da, men er vel for mye forlangt...
Hehe... Spørs det, er mange jeg har fått svar av allerede dagen etter.

Pedersen's Racing bl.a. Sendte mail i går om hva Bilstein dempere dem kunne levere, fikk svar i dag :) Men kunne bare levere fremme da :(
 #304121  av lexusmann

Mente jeg ikke hadde fått svar, og har ikke fått svar i dag heller... :wink: kan jo prøve noen andre...
 #304130  av Daniel HS

lexusmann skrev:Mente jeg ikke hadde fått svar, og har ikke fått svar i dag heller... :wink: kan jo prøve noen andre...
Så faktisk ikke før nå at du hadde glemt å skrive ikke... Hehe... Så var med på hva du mente :P
 #304679  av Daniel HS

Fikk handlet noe til bilen i dag.

GReddy Turbo Timer...

Bilde
Bilde

Se om jeg får tid en dag i nærmeste fremtid å få innstallert den i bilen...
 #305128  av Daniel HS

Yes, fikk installert GReddy Turbo Timeren i går. :)

Bilde
Bilde

Som dere ser på bildet er den bare montert der midlertidig. Ble et tomrom etter jeg byttet ut den originale dobbel DIN-spilleren som stod der med en enkel DIN spiller jeg hadde liggende. Planen er å få fylt ut tomrommet der med et deksel eller noe :)

"Daniel HS" merkene er også tatt vekk igjen.

Før:

Bilde
Bilde

Etter:

Bilde

Grøftelys er også montert:

Bilde
Bilde

Tåkelysene mangler litt innstillinger, men regnet som et vilt h*****e i går, så får ta det i dag eller i morgen...
 #305145  av Gt-4-Ever

Hvilke grøftelys ble det? Hvordan monterte du de på v.s? Der tauefestet er?
 #305147  av Daniel HS

Gt-4-Ever skrev:Hvilke grøftelys ble det? Hvordan monterte du de på v.s? Der tauefestet er?
Av alle steder kjøpte jeg dem på Mekk! 315,- :P Er ikke originale... Festet dem i den ene skruen man fester plastdekselet med under der... Kan se om jeg får tatt noen bilder etterpå, litt vanskelig å forklare... Skal ut i garasjen å holde på litt uansett så...
 #305189  av Daniel HS

Gt-4-Ever skrev:Hvilke grøftelys ble det? Hvordan monterte du de på v.s? Der tauefestet er?
Såvidt jeg kunne se har jeg festet dem i en brakett på fangeren. Ser ut som det er der de originale lysene også er montert. Legger ved noen bilder så ser du kanskje lettere hva som er gjort.

Her ser du inn luftinntaket, det ledige skruehullet du ser er festet til gitteret i selve inntaket i fangeren. NÃ¥ peker lykten ned i bakken da...

Bilde

Slik skal de se ut når lykten er montert noenlunde slik den skal monteres.

Bilde

Dette er høyre side, men er samme opplegget på venstre side.

(For de som lurer, ja, den røde (+) kabelen ble isolert etter bildet ble tatt :P
 #305255  av Daniel HS

Fått dekket "hullet" over CD-spilleren der Turbo Timeren stod, og fått felt inn Turbotimeren.

Bilde

Bilde

Bilde

Når jeg får Boostcontroller skal denne stå på venstre siden.

Var ikke helt enkelt å få kuttet ut det hullet der med tanke å at jeg bare brukte vinkelkutter og et skjærfilblad.
Det som ble kuttet vekk ble bøyet inn slik at jeg har noe å feste selve TT'en i.
Platen har også 90graders vinkler som går inn i innfestningen til CD-spilleren som stod der før,
lik at denne er skrudd fast.

Synes også det passer med alu i og med at jeg har alu i speedometeret også.

Bilde
 #305393  av ErlendE9

Nice bil du har :D er det bensinstasjonen shell på juvik eller ?

så forresten bilen din på gatebil treffet :)
 #305398  av Daniel HS

ErlendE9 skrev:Nice bil du har :D er det bensinstasjonen shell på juvik eller ?

Takk takk.... Kjekt med positive tilbakemeldinger :)

Nei, er nok "Gamle YX'en" i Kleppestø, den er jo blitt Shell/ 7/11...

Gatebiltreffet? Det ute i Åsane du tenker på? Så faktisk bilen din også der, men da var du på vei et eller annet sted... :P

Ligger forresten bilder fra treffet her:
http://www.bergen-gatebilklubb.no/jooml ... &Itemid=37
 #305452  av ErlendE9

Daniel HS skrev:
ErlendE9 skrev:Nice bil du har :D er det bensinstasjonen shell på juvik eller ?

Takk takk.... Kjekt med positive tilbakemeldinger :)

Nei, er nok "Gamle YX'en" i Kleppestø, den er jo blitt Shell/ 7/11...

Gatebiltreffet? Det ute i Åsane du tenker på? Så faktisk bilen din også der, men da var du på vei et eller annet sted... :P

Ligger forresten bilder fra treffet her:
http://www.bergen-gatebilklubb.no/jooml ... &Itemid=37

Ã¥ja hehe stemmer det kjenner igjen bakgrunnen av bensinstasjonen

ja mente i Ã…sane :P
 #305858  av Daniel HS

Så her om dagen at man så tåkelysene alt for lett gjennom gitteret når de ikke var tent. Lite pent å se et rundt blått glass innenfor der, så måtte jo gjøre noe med det.

Før:
Bilde

Tonet dem:
Bilde

Etter:
Bilde
 #306189  av Daniel HS

Føler tråden er litt monoton, men oppdaterer likevel jeg :P

Har fått på vinterdekk på bilen. Men alt er ikke like dumt når en får på vinterskoene. Fikk endelig fylt hjulbuene ut skikkelig og bilen ble lavere. Fikk vinterdekkene med bilen fra Sveits når jeg kjøpte dem, så gleder meg til å få testet dem i vinter. Fikk så vidt testet dem på vått i går, og virker ganske greie, så gjenstår det bare å teste dem på vått, is og snø :P

Bilder er jo alltid et must.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Så får folk kommentere akkurat det de vil, vet at mange ikke liker disse felgene... ;)

(Ja, jeg vet at både bil og felger skulle vært vasket :P)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 40