TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #322312  av MOTORSPORTHUSET

det var nok jeg som skrev at jeg tenkte den var svintung :oops:
så jo sånn ut :shock:

da var bakakselhovedforinger lagd! :D

si fra vis noen vil ha slike?
jeg skal lage ute i spindelene au slik at jeg får uniball armer i hele bakstiliinga.

skal legge ut dette på siden min.
Vedlegg
006.JPG
006.JPG (58.05 kiB) Vist 1944 ganger
007.JPG
007.JPG (54.95 kiB) Vist 1944 ganger
 #322370  av Amund

Veit ikkje kordan det er på celica gt4, men på celicasupra var aluforinger i bakstilling og diff-fester ein skikkelig diff/drivaksling dødare... No skal det seiast at den hadde 600whp+ då, men allikevel. Når det blei bytta til gummiforringer igjen holdt det.. :roll:
 #322423  av MOTORSPORTHUSET

ja jeg blir vel en prøvekanin.

men wrc celicaen har dette helt fast og di var di mest drifsikre rallybilene som fantes.
og flere av di guttene som kjører ekstreme har dette boltet helt fast.

men må jo prøve.

supraen har jo al kraft bak og er mye tyngre så kan nok tenkes at det er en av grunnene.
 #322424  av Amund

Supran var 1250kg ferdig med bur og full tank drivstoff, så den er ikkje sååå mykje tyngre enn celican din :wink:
Men heilt klart, den har jo all kraft bak, men den har jo tilsvarende dårlig feste :roll: hehe.
Blir spennende å følge med korleis bilen kjem til å fungere i vert fall! :D 8) :twisted:
 #322463  av Stian AB

MOTORSPORTHUSET skrev:takk takk.
ja får håpting løser seg.
men det kommer nok barnesykdommer ved dette prosjektet. :shock:
får bare håpe di kan løses.
det vi får håpe er at flere "grombiler" ser ræva på en celica :lol:
 #322840  av Giske

Høres ut som et helt sinnsykt kult prosjekt!!! Håper at alt dette funker, og at du kjører fletta av tyskerbilene! :twisted:
 #323103  av MOTORSPORTHUSET

bare budet er høyt nok så er det kansje deg di er misunnelige på når jeg har frest i fra meg i den.. hehe. :D

nå kom kammene i går løftet var så stort at jeg må frese ned i toppen i dag for og få di til og gå rundt. :shock:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 90