Ok, for det første er det mange gode poeng her. Spesielt det med lite skader på bilen.
Og det var på tide Toyota lagde en slik How too.
Men alle tar utgangspunkt i at bremser virker.
På prius og flere andre Toyotaer så er det drive by wire, som betyr at det er elektrisk overføring, som skal inn til en datamaskin for å gjøre en oppgave.
Viss den datamaskinen har bestemt seg for å gi full gass og ignorere b rmsesignal, då har du et problem. siste mulighet då er å sette den i fri,,,, viss den tillater det.
Ja på en bil som fungerer så tillater den det, men på en løpsk bil
Håndbrekket eksisterer ikkje, de har istedet et fotbrekk, og viss du trør det så langt inn at du låser bakhjula,,,,,,då har du et problem. då må du slippe opp, trø brekket lenger inn

og så slippe opp,,,,, viss du ikkje allerede er i en tretopp.
Den siste ulykken er i Norge så den skal me ikkje skylde på USA.
Og den store dødsulykken i USA så var den en politimann som kjørte og hadde god tid til å tenke seg om. Ringte til og med 911. Han har nok gjort det meste for å prøve å bremse bilen.
er litt redd for at Toyota nå har nekta så lenge for at det er elproblem, at det sitter for langt inne å innrømme det. Og de vett det sikkert ikkje selv, de bare ber om at det ikkje er det.