TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 na Tougestuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #377973  av ArildM

Hærlig når motoren begynner å komme på plass ;)
 #378119  av john_e

ArildM skrev:Hærlig når motoren begynner å komme på plass ;)
Ja :D Nå er den å plass, og jeg prøver å få start, den går rundt, og det lukter bensin av eksosen. Har ikke fått noe tenning på den enda, så driver å feilsøker :)
 #378123  av john_e

Den starter!!!!!!! :mrgreen:

Det var en kontakt under fordeleren jeg hadde oversett :)
Startet lynraskt da kontakten ble koblet på, og ristinga, lyden(ingen lyddemper) og responsen var meget meget bra! :D
Det lukter mr2 i hele huset nå, siden oppstartsskyen ble blåst rett inn i takkonstruksjonen :lol:
 #378145  av JohnRmk1

john_e skrev:Den starter!!!!!!! :mrgreen:

Det var en kontakt under fordeleren jeg hadde oversett :)
Startet lynraskt da kontakten ble koblet på, og ristinga, lyden(ingen lyddemper) og responsen var meget meget bra! :D
Det lukter mr2 i hele huset nå, siden oppstartsskyen ble blåst rett inn i takkonstruksjonen :lol:

:D :D w000t gratulere med oppstart av motoren!! :P
 #378256  av john_e

JohnRmk1 skrev: :D :D w000t gratulere med oppstart av motoren!! :P
Audun F skrev:Grattis :D
ad92 skrev:Gratulerer!!! :D Snakker vi filmklipp? :twisted:
Takk takk :D

Filmklipp blir det ikke helt enda, men etterhvert kanskje det blir noe :D

Terroriserte nabolaget med lyd i dag mens jeg lufta kjølesystemet :mrgreen: lukter eksos av meg enda :mrgreen:

Har sett på Japspeed eksosen i et halvt år nå, så det blir muligens bestilling utover våren om jeg ikke sveiser ett tøft anlegg selv snart :)
 #378360  av john_e

Har vurdert noen eksosalternativer nå, og jeg skal tegne et selvlaget anlegg, så jeg får noe som ingen andre har :)
Det blir også billigere å bygge det selv, noe som er ganske viktig for meg akkurat nå.
 #378502  av john_e

Gleder meg veldig til å kjøre den inn nå, så mr2'n får strekt litt på kroppen. Isen på veien smelter for hver dag med mildvær! :)

Holder på med småtteri på bilen nå, som å feste på bakfanger og folieklistring på fronten :)
 #378530  av Andrepedersen

john_e skrev:Gleder meg veldig til å kjøre den inn nå, så mr2'n får strekt litt på kroppen. Isen på veien smelter for hver dag med mildvær! :)

Holder på med småtteri på bilen nå, som å feste på bakfanger og folieklistring på fronten :)
Vi venter i spenning av filmklipp :)
 #378619  av john_e

Andrepedersen skrev: Vi venter i spenning av filmklipp :)
Må få ferdig alt småtteriet først ;)
Skarholm skrev:Gratulere med oppstarten. Kommer du og tar min motor nå da? :p
Takk :) Er mett for en stund når det gjelder motoroverhaling, hehe :)

Skal ta bilde av motorrommet å legge ut, men det blir først i morgen.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 54