Eller kjøp heller 18"....17" er så vanlig på MR2...

chris skrev:men ett tips.. gjør sånn som jeg og mange andre har gjort, bytt ut tåkebaklysene med vanlige pærer, eller bytt sokkel og få brems+kjørelys i de.. sånn at du får lys i alle fire. mye mye penere!Ikke verdt å prøve på med Eurospec 94+ lykter... tro meg, jeg har prøvd!
jumbo skrev:Har ikke Markus gjort denne modden? Noen tips?Euro-spec har tåkelys -> kun lys i de ytterste
Tor skrev:McHowie, du var vel ikke tilfeldigvis i Tromsø med bilen din i fjor sommer? Eller har du kjøpr den fra Tromsø destrikete? Mener det ver din bil jeg lå bak ca 5 kmKjøpte den nå i sommer, så hvis det var da var det meg
Morten skrev:Vet du hvilken jeg har, hvis du ser litt på de første bildene?jumbo skrev:Har ikke Markus gjort denne modden? Noen tips?Euro-spec har tåkelys -> kun lys i de ytterste
US-spec og J-spec har ikke tåkelys -> lik reflektor -> lys i begge
Edit: Forskjellen på J-spec og US-spec er den lille trekanten på siden av bilen. J-spec har oransje mens US har rød (med plass til pære).
McHowie skrev:Ser veldig ut som Euro-spec, noe som også er naturlig hvis det er en bil fra Tyskland/Sveits som kom med disse orginaltMorten skrev:Vet du hvilken jeg har, hvis du ser litt på de første bildene?jumbo skrev:Har ikke Markus gjort denne modden? Noen tips?Euro-spec har tåkelys -> kun lys i de ytterste
US-spec og J-spec har ikke tåkelys -> lik reflektor -> lys i begge
Edit: Forskjellen på J-spec og US-spec er den lille trekanten på siden av bilen. J-spec har oransje mens US har rød (med plass til pære).