TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig.. SÃ¥ fikk jeg bilen min.. Her er noen bilder..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#64595  av The Doctor

Fin bil as..... Gul er en mine favorit farger på MR2..... Bytte el? :oops: :lol:
 #64915  av KuHrOn_RaCeR

Det du gjør er å strippe hele bilen din, sette inn veltebur ringe VS-Motor og be dem kaste inn samme motor som de har i M5èn sin..Da blir det nok bra..
:twisted:
Eller kjøp heller 18"....17" er så vanlig på MR2...
:P

#64931  av McHowie

Vinne i lotto først da? :P

#64948  av Morten

chris skrev:men ett tips.. gjør sånn som jeg og mange andre har gjort, bytt ut tåkebaklysene med vanlige pærer, eller bytt sokkel og få brems+kjørelys i de.. sånn at du får lys i alle fire. mye mye penere! :)
Ikke verdt å prøve på med Eurospec 94+ lykter... tro meg, jeg har prøvd!
Tåkelys reflektoren er så forskjellig at det bare ser rart ut.

#64954  av jumbo

Har ikke Markus gjort denne modden? Noen tips?

#64960  av Dalan

jumbo skrev:Har ikke Markus gjort denne modden? Noen tips?
Har ikke han US-spec lys?
Det beste tipset ville vel vært å kjøpe US-spec in the first place.. :P

Utover det har jeg ingen tips.. :oops:

#64962  av Tor

McHowie, du var vel ikke tilfeldigvis i Tromsø med bilen din i fjor sommer? Eller har du kjøpr den fra Tromsø destrikete? Mener det ver din bil jeg lå bak ca 5 km :)

#64969  av Morten

Euro-spec har tåkelys -> kun lys i de ytterste
US-spec og J-spec har ikke tåkelys -> lik reflektor -> lys i begge

Edit: Forskjellen på J-spec og US-spec er den lille trekanten på siden av bilen. J-spec har oransje mens US har rød (med plass til pære).

#64994  av McHowie

Tor skrev:McHowie, du var vel ikke tilfeldigvis i Tromsø med bilen din i fjor sommer? Eller har du kjøpr den fra Tromsø destrikete? Mener det ver din bil jeg lå bak ca 5 km :)
Kjøpte den nå i sommer, så hvis det var da var det meg :P Kjører titt og ofte til Tromsø.. men har ikke blitt noe siden 28. august nå.. Men får ta meg en tur igjen snarest, etter vinterdekka er på :P

Bilen er ihvertfall importert fra Sveits i august, 2002. Kjøpt av en i fredrikstad som jobber på Toyota der. Så solgt til TG Bil, og igjen solgt til meg nå i sommer :P

#64995  av McHowie

Morten skrev:

Edit: Forskjellen på J-spec og US-spec er den lille trekanten på siden av bilen. J-spec har oransje mens US har rød (med plass til pære).
Vet du hvilken jeg har, hvis du ser litt på de første bildene? :P

#64997  av Morten

McHowie skrev:
Morten skrev:

Vet du hvilken jeg har, hvis du ser litt på de første bildene? :P
Ser veldig ut som Euro-spec, noe som også er naturlig hvis det er en bil fra Tyskland/Sveits som kom med disse orginalt :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9