ArildM skrev:Hehe, ingenting av det jeg har sagt var ment for å være ufint i alle fall:)
Litt ironisk at du både selger forsikringer og har en bil som ikke er godkjent ombygget selv
Så, som en mann som garantert har litt innsikt i forsikringsselskaper og deres syn på saker, så vil du si at ditt forsikringsselskap ser ikke noe alvorlig på slike ting om en ulykke skulle skje? Spent på svar hehe. Har jo alltid hørt at dette er fyfy og at du ikke vil få dekket noe som helst osv hvis du har et ikke godkjent motorbytte på din bil.
Skulle jo egentlig få godkjent bytte til GTX motor på min bil, men siden Mazda norge ikke kunne dokumentere at karosseritykkelse var lik på vanlig 323 og GTX så gikk saken i lås... Så det er ufattelig hvor tungvindt ting kan være, skjønner godt at folk gir opp.
Siktet til andrepedersen om ufinheten
jææææ.. så kjøpte jeg jo da bilen før jeg begynte å jobbe her

Og jeg kan si med en gang det er veldig fyfy.
Men så kan du se på en annen ting, hva med biler som er chippet f.eks?
jooooo det er langt vanskeligere å finne ut men teoretisk er bilen "ombygget for å yte mer".
ved et skadetilfelle får jeg fratrekk iom at bilen er ombygd, sant som dere sier.
så da sier jeg som folk i forsikringsbransjen også sier: dette er en risiko jeg tar.
ikke sant, norske systemet er helt på trynet.
men ferdig med dette offtopic krangle greiene
