TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferdigstilt prosjekt: oppussing av AW11

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #418146  av FT86

Mr2mr2 skrev:for se om det blir til noe, men spørs...

Det har "oppstått" noe jeg lurer på, når bilen starter, og går, drøpler det vann fra eksosen, og når motoren begynner å bli varm, kommer det noe damp ut. Jeg frykter at det kan være en lekk i topp pakningen :evil:

Eller er det noen som kan komme med gode nyheter, om at motoren bare er sånn :D ?

Kan heller ikke skjønne at det er blitt lekk, bilen har ikke vert kjørt siden januar, men startet opp i ny og ne for at motoren ikke skulle "stå seg i hel".
mulig dette brae er kondens som kommer ut. sjekk under oljepåfyllingslokket og se på fargen på olja. hvis du har masse gul guffe under lokket, er det stor mulighet for at det er kjølevæske i olja/ omvendt :) sjekk ut og gi tilbakemelding.
 #418159  av Mr2mr2

har bare hatt vann på kjøleanlegget en stund for å flushe ut rensemiddel, tappet det ut og satte på ny radiator ol. Var i allefall ikke oljetendenser i kjølevesken. :)
 #418190  av Mr2mr2

Er ikke spor etter noe vann i verken påfyllingslokk eller peilepinn :D .Er sikkert bare kondens og noen spor etter diesel, da pappa fyllte diesel på tanken, :oops: ble skjinna en del før eg fant ut av det. :evil:
 #418197  av ArildM

Får satse på at det går bra :)
 #418202  av Mr2mr2

Hjelper nok på når jeg skifter ut eksosanlegget med ny sporteksos :D
 #418266  av Mr2mr2

Noe sånt blir det vel ?

Bilde

Bare se mine SYYYKE photoshop skills :oops: :oops: :P
 #418278  av ArildM

Jepp :lol: :wink:
 #418295  av Mr2mr2

Har jobbet en god del med mr2'en de 2 siste ukene. nå er nesten alt interiøret montert. mangler kun seter og dørsider. :D
Har som nevnt fylt på ny kjøleveske (rød), etter at jeg hadde montert den nye alu-radiatoren
Jeg har malt festene til lysene framme, og malt baksiden av selve lykten.

Kos dere med bildene :) :P

litt ekstra lydisolering i gulvet :)
Bilde

lakkering av noen deler som jeg ikke hadde i svart
Bilde

bilen innvendig

Bilde

Maling av "løkteoppheng"
Bilde

malig av lykter og noen flere "opphengsdeler"
Bilde

løktoppheng montert på bil+ bilde av alu radiator :D
Bilde

slipt vekk litt irr, og snart klar for lakkering ;)
Bilde
 #418317  av Mr2mr2

:lol:
 #418444  av Mr2mr2

I dag gikk dagen til å skifte skilt opphenget på mopeden til en kamerat. så ble ikke gjort så mye på mr2'n :/
 #418487  av Mr2mr2

Noen som har prøvd dette på sin mk1? http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1384231

Lurer på om det blir litt for mye lyd? både med tanke på EU kontroll, og kjørekomfort.
ser ut som den ene potten som er der er veldig liten?
 #418496  av ArildM

Kurrant pris ;) Støyer sikkert en del på turtall :)
 #418501  av Mr2mr2

vist det kun er turtall så blir det jo FETT :D
 #418511  av ArildM

Sikkert mer på tomgang også hehe :wink:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 27