TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#61498  av Morten

MR2turbo skrev:takker :)

Nå er heldigvis motordelene (råder, stempler, kammer, ventilfjærer o.s.v.) endelig på vei fra Canada, regner med å ha de her i morra eller onsdag... så er og fuel filter, pakninger og div. på vei fra usa... de får jeg levert i morra.. :)

håper at jeg kan få litt fart på sakene nå... :P
Synes du har hatt fart på sakene hele tiden jeg! :roll: :mrgreen:
Godt å høre at ting endelig er på vei, blr spennende å se resultatet når du blir ferdig :D

#61570  av MR2turbo

vegar85 skrev:hvor mye måtte du gi for råder og stempler?
Er ikke sikker, har ikke egen kvittering for kun de... og dessuten har jeg ikke sett hvor mye det blir i frakt enda :)
Rallar skrev:Når får du mr2en på veien igjen? må bare få se den biln der i real life en gang.
Den blir nok ferdig om ikke lenge, men får se om jeg vil ta den ut før vintern eller om jeg lar den stå til våren... :) Har litt lyst til å kjøre nordover en tur igjen med den, hvertfall til Artic circle, og kansje jeg kombinerer det med en tur til Tromsø, da er jeg jo på vei forbi... :)
Morten skrev:
MR2turbo skrev:takker :)

Nå er heldigvis motordelene (råder, stempler, kammer, ventilfjærer o.s.v.) endelig på vei fra Canada, regner med å ha de her i morra eller onsdag... så er og fuel filter, pakninger og div. på vei fra usa... de får jeg levert i morra.. :)

håper at jeg kan få litt fart på sakene nå... :P
Synes du har hatt fart på sakene hele tiden jeg! :roll: :mrgreen:
Godt å høre at ting endelig er på vei, blr spennende å se resultatet når du blir ferdig :D
hehe har vært litt labert arbeidstempo de siste 2 ukene... men har da fått gjort noe... ;) men men... gleder meg til å se ditt prosjekt ferdig og jeg :)

#61814  av Remi

ska du te tromsø til neste sommer? ka du skal her? hihi da skal vi glatt på kjøring :D æ kan være sån kartleser gjennom sentrum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#61917  av MR2turbo

Remi skrev:ska du te tromsø til neste sommer? ka du skal her? hihi da skal vi glatt på kjøring :D æ kan være sån kartleser gjennom sentrum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vet ikke det enda... det er litt langt frem i tid... men har litt lyst til det... :)
Og da kan du i så tilfelle sikkert sitte på en tur ;)

#61919  av Remi

MR2turbo skrev:
Remi skrev:ska du te tromsø til neste sommer? ka du skal her? hihi da skal vi glatt på kjøring :D æ kan være sån kartleser gjennom sentrum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vet ikke det enda... det er litt langt frem i tid... men har litt lyst til det... :)
Og da kan du i så tilfelle sikkert sitte på en tur ;)
Hoho æ kommer te og gå me glis fra øre til øre i 14daga :mrgreen: ka du skal her da foresten ?

#61923  av MR2turbo

har egentlig bare lyst til å kjøre for å se norge hele veien opp... :) Og så bor søsteren min i Tromsø, så jeg har lyst til å kjøre på besøk til henne :)

#61924  av MR2turbo

fikk litt deler i dag... men desverre ikke alt... hrmpf... :x blir litt lei nå... men noe kom hvertfall... halvparten fra Canada og resten fra usa... ;)
Vedlegg
deler.jpg
deler.jpg (72 kiB) Vist 667 ganger

#61925  av Remi

MR2turbo skrev:har egentlig bare lyst til å kjøre for å se norge hele veien opp... :) Og så bor søsteren min i Tromsø, så jeg har lyst til å kjøre på besøk til henne :)
Ja du får hyle ut nor du nærme dæ. æ skal holde pilsn klar

#61926  av MR2turbo

jepp :)

#61948  av Morten

MR2turbo skrev:fikk litt deler i dag... men desverre ikke alt... hrmpf... :x blir litt lei nå... men noe kom hvertfall... halvparten fra Canada og resten fra usa... ;)
Føler med deg... ut fra bildet ser det ut som om delene til motoren kom ihvertfall, da har du jo noe å ta deg til mens du venter på turbokit'et (regner med det var det som ikke kom utifra bildet?)

#61969  av Erlend

Namme nam! Mye snacks på det bildet der :) Det er sånt man skulle fått i bursdagsgave hvert år :)

#61973  av vegar85

da hadde jeg gledet meg til bursdag hvert år.......

#62028  av MR2turbo

Morten skrev:
MR2turbo skrev:fikk litt deler i dag... men desverre ikke alt... hrmpf... :x blir litt lei nå... men noe kom hvertfall... halvparten fra Canada og resten fra usa... ;)
Føler med deg... ut fra bildet ser det ut som om delene til motoren kom ihvertfall, da har du jo noe å ta deg til mens du venter på turbokit'et (regner med det var det som ikke kom utifra bildet?)
mangler ventilfjærer og arp-stud's til toppen... :roll: så jeg får ikke begynnt på toppen enda, men kan gjøre klar blokka... :P

#62032  av The Doctor

Er det neon lys du har kjøpt også eller? :P

#62076  av MR2turbo

The Doctor skrev:Er det neon lys du har kjøpt også eller? :P
hehe, ja... nå ha noe arbeidslys... :mrgreen:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 49