TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rune's lexus is200 Compressor

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #441331  av ArildM

Kjipt. Har du kasko eller? Blir vel en ordning :)
 #441335  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Kjipt. Har du kasko eller? Blir vel en ordning :)
Jada, full kasko så er jo noe positivt med det :) vilt påkjørsel er jo bonustap og egenandel fritt så er jo greit nok :)
Får forhåpentligvis lakka panser og hele venstre siden så blir jo bra til slutt :)
 #441338  av ArildM

Håpe det blir så vanskelig mtp fargeforskjell at det blir hellakkering da ;) Men det spørs, vi som faktisk polerer og holder bilene i orden får sjeldent hellakkering siden det ikke misfarget fikk jeg beskjed om i alle fall :P
 #441339  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Håpe det blir så vanskelig mtp fargeforskjell at det blir hellakkering da ;) Men det spørs, vi som faktisk polerer og holder bilene i orden får sjeldent hellakkering siden det ikke misfarget fikk jeg beskjed om i alle fall :P
Vært på toyota nå, og blir hele fronten og hele venstre siden i allefall :mrgreen:
 #441764  av RuneÃ¥dl

Etter to uker med Hiace i stedet for lexusen begynner jeg å bli ganske lei :lol: Så skal bli godt å få igjen lexusen på fredag :mrgreen:
Fikk ett bilde av bilen i sta, så er vel ferdig lakka nå, gleder meg til å se bilen uten masse steinsprut i fronten :mrgreen: :mrgreen:

Hiacen vurdes også solgt hvis noen skulle være interresert! kan slenge opp noen bilder ved ønske!
nylakka for 3 år siden, awd, lang utgave og 5seter! runder snart 250 000 men ingen problemer med bilen! :)
 #441789  av RuneÃ¥dl

Hmmm.... da blir det nok en uke til uten lexusen da.. kjipt at dem ikke klarer å bli ferdig til avtalt tid :evil: Men prata med lakkereren, og han hadde brukt mye lengre tid enn avsatt fordi han visste hvor pirkete jeg var, og ville ikke at jeg skulle bli misfornøyd! Tror til og med han kalte meg for en vanskelig kunde i forhold til gjennomsnitts mannen i gata :lol: så da får jeg sattse på at det blir bra og at jeg blir fornøyd når jeg får den igjen engang :mrgreen:
 #441931  av RuneÃ¥dl

Jadda, da ble det en stooor opptur i dag, innimellom lange dager med eksamens lesning! :D Fikk endelig igjen bilen, og må si jeg ble kjempe fornøyd! Den var virkelig stygg, spesielt i fronten før, men nå er den jo bare strøken :mrgreen: :mrgreen: Så ble en bra dag, og hver gang jeg ser ut av vinduet kommer smilet av seg selv :lol: så nå kan sommeren bare komme for min del!
Får slenge opp noen bilder selvom dere kanskje ikke ser så store forskjellen, litt møkkete men får ikke gjort noe med været :lol:

Spesielt panseret var noe av det styggeste jeg har sett på lenge, så var veldig godt å bli kvitt all steinspruten! :mrgreen:

Liker bakenden på bilen bedre og bedre jo mer jeg ser på den også! den lille spoileren samt kjøre/bremselys i tåkelysene i bagasjelokket! :D

#441996  av RuneÃ¥dl

GrandmasterB skrev:
10011388_870913492922375_8351444771481365989_n.jpg
Hahahahahahhahah :lol:
Er så sant det der! :lol:
 #442001  av ArildM

Nyvaska rød MR2 parkert perfekt på gårdsplassen, kommer hjem, en fugl har drete på speilet, døra og langs siden på det.
Det på bildet stemmer så jævli godt :lol: De tar seg aldri tia til å drite på Carinaen som jeg faktisk ikke bryr meg om lakken på :lol:
 #442003  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Nyvaska rød MR2 parkert perfekt på gårdsplassen, kommer hjem, en fugl har drete på speilet, døra og langs siden på det.
Det på bildet stemmer så jævli godt :lol: De tar seg aldri tia til å drite på Carinaen som jeg faktisk ikke bryr meg om lakken på :lol:
haha, nei rart med det, alltid de fine bila som får "all dritten".
men for min del gjør det ikke no, er så glad i å vaske bil at om jeg må gjøre det to ganger om dagen går det fint :lol:
 #442444  av RuneÃ¥dl

hmmm nå er det snart så jeg gir opp å prøve på å ha strøken bil :evil: :evil:
Nå var hele fronten på bilen lakket opp for noen uker siden, og alt var strøkent og jeg var kjempe fornøyd! MEN så finnes det selvfølgelig en del tullinger ute i verden som ikke har respekt for andre sine ting, så da er det bare å kjøre på andre sine biler, uten å legge igjen lapp/si ifra om at det har skjedd... :evil: Så nå er frontfanger'n skrapet opp, og må lakkeres på nytt, og kjenner jeg begynner å bli lei alt som heter bil, så spørs om jeg kommer til å gjøre noe med det....

jaja, da fikk man ut litt frustrasjon på internett igjen...(derfor man har internett?) Så da får man gå tilbake til eksamenslesing... :wink:
 #442454  av ArildM

Maakan til uflaks da! :?
Du får lage rat-exus utav den etterhvert da :lol:
 #442455  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Maakan til uflaks da! :?
Du får lage rat-exus utav den etterhvert da :lol:
ja syntes det har vært litt for mye i det siste :(
ja det var kanskje ikke noen dårlig idee! landet's (verdens?) eneste rat look lexus? haha :lol:
 #442458  av ArildM

When life gives you lemons, make som lemonade? :mrgreen:
Bilde
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 19