TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt snart ferdig

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#86732  av Amund

TOYPARTS skrev:Hmmmmmm lurer på hva Amund har drukket før det bildet ble tatt :? :? :? :wink: :wink:
hva hadde du i Cola'n min den kvelden????

Sender faktura..... :wink:

#86733  av TOYPARTS

og det gjør vel Amund også :D :D

#86741  av Amund

om de er ACR du mener så har jeg meldt meg på ja. men spørs om jeg skal sitte på med deg :wink:

#86785  av TOYPARTS

Amund skrev:om de er ACR du mener så har jeg meldt meg på ja. men spørs om jeg skal sitte på med deg :wink:
NNNNNNNJJJJJJAAAAA skulle vel hatt begge bilene der oppe vel :wink: :wink: :wink:

#87106  av TOYPARTS

:D :D :D nå starter bilen min også, meeeeeen får kansje en aning mmmmmyyyyyyeeeee bensin svartrøyken ligger lavt i hele verkstedet :? :? :? kommer nok ikke til å gå rent før jeg får det nye innsprutet hehehehe går nå 8,7-1 i lambda hehehehe

#87117  av tojo

TOYPARTS skrev::D :D :D nå starter bilen min også, meeeeeen får kansje en aning mmmmmyyyyyyeeeee bensin svartrøyken ligger lavt i hele verkstedet :? :? :? kommer nok ikke til å gå rent før jeg får det nye innsprutet hehehehe går nå 8,7-1 i lambda hehehehe
COOLT! Blir det Powerhouse racing map eller AEM eller kansje Autronic :D innsprut?
Blir rått å se bilen din live til sommeren. :wink: (regner med at du og Amund stiller med hver deres bil!, for å legge breisladd :D )
Bilde Bilde

#87122  av TOYPARTS

tojo skrev:
TOYPARTS skrev::D :D :D nå starter bilen min også, meeeeeen får kansje en aning mmmmmyyyyyyeeeee bensin svartrøyken ligger lavt i hele verkstedet :? :? :? kommer nok ikke til å gå rent før jeg får det nye innsprutet hehehehe går nå 8,7-1 i lambda hehehehe
COOLT! Blir det Powerhouse racing map eller AEM eller kansje Autronic :D innsprut?
Blir rått å se bilen din live til sommeren. :wink: (regner med at du og Amund stiller med hver deres bil!, for å legge breisladd :D )
Bilde Bilde
Blir AEM innsprut, får håpe at vi kommer i hver sin bil

#87161  av kennethx

Høres ut som jeg må ta en tur ut snart :shock: Blir fett dette her :twisted:

#87357  av 300ZX

Dersom du finner ut at turboen er for liten, så kan du jo bare legge den utenfor så Amund har en plass til å parkere boblen... :lol: :lol: :lol:

#87358  av Mr2 Mk2

300ZX skrev:Dersom du finner ut at turboen er for liten, så kan du jo bare legge den utenfor så Amund har en plass til å parkere boblen... :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hehe Amund og boblen er fredet etter jeg så han drifte ut av plassen 8) 8)

#87359  av TOYPARTS

hehehehe nå er siste bestillingen for bilen min gått i dag..... foreløpig :? :?

#87522  av Kjelliken

:D ja siste ja riktig hehe det var vel å ta litt hardt i tenker jeg.. hehehe

:roll:

#87710  av TOYPARTS

flere bilder av panser og skjermer
Vedlegg
icooler.JPG
icooler.JPG (132.62 kiB) Vist 407 ganger
front mkiv.JPG
front mkiv.JPG (116.36 kiB) Vist 411 ganger
skjerm-panser.JPG
skjerm-panser.JPG (71.52 kiB) Vist 405 ganger
skjerm- panser h.JPG
skjerm- panser h.JPG (69.18 kiB) Vist 404 ganger
skjerm h.JPG
skjerm h.JPG (61.6 kiB) Vist 402 ganger

#87742  av TOYPARTS

Hehehehe fikk akkurat mail om at de nye GRØNNE konidemperene mine var sendt i dag hehehehe
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17