TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosject: Quicksilver 2.nd Edition + Ny Time Attack Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#262823  av Tevosupra

Grom bil,gleder mg til og se begge ferdig...
For slenge mg med på drag kjøring neste år jg og.. :)

#262958  av Zupra

Dette ser meget bra ut..

For komme opp til sommertreff også da og vise frem herligheten..

Tevo? Skal du selge bilen? Hvorfor?

#262966  av Tevosupra

Zupra skrev:Dette ser meget bra ut..

For komme opp til sommertreff også da og vise frem herligheten..

Tevo? Skal du selge bilen? Hvorfor?
Bilen er solgt.... Uten motor/datasprut/gir/diff..... Nytt og heftigere proskjekt på gang... :) Selfølgelig SUPRA.:):):)

#262981  av Quicksilver

JDM Garage skrev:Vi får håpe det holder litt lenger enn 10 runder denne gangen da! :lol:
Grattis med ny bil...
Takker ;) denne er i hverfall utprøvd, men seff den har jo bare halve effekten jeg er vant med da. blir nok tørsump på nye motoren som skal inn i denne

#263772  av Quicksilver

fikk så vidt tatt en tur bort til Gardermoen i dag å kjørt 3 "runder" på på treffet til Subaru, Nissan og ford gutta (tusen takk foresten). jeg har aldri kjørt cone challange før men det var morro det også :) bilen funket fint.. lader litt sent.. usikker på hvorfor ennå.. mulig at den tette 90 DB anlegge som gjør at det tar tid før det blir noe trykk.. får sette på et annet som fulgte med til uka å se om det hjelper :)

her er et par bilder, takk til Osenworks ;)
Vedlegg
Race supra2.jpg
Race supra2.jpg (38.02 kiB) Vist 395 ganger
Race supra.jpg
Race supra.jpg (48.27 kiB) Vist 1432 ganger

#263778  av jan-erik

Gratulerer med ny Supra. Jeg hadde dratt før du kom, og jeg som trodde jeg var eneste Toyota der oppe. Endte på 8. plass i drag blant ca. 24 stykker. Vet ikke helt hvordan SS1 tida ble enda, men var spennende nok å kjøre på vått føre. Var det vått når du kjørte også?

Link til Impreza gjengen og tider: http://www.imprezadriver.com/phpBB2/vie ... 23&start=0

#263798  av MR2WideBody

Hørte tidligere idag av en kompis som var der att det var en tosk med granada eller noe sånt som spydde ut olje over hele kjegleplassen, sleit dere med dette og?

#265444  av elino

Gratulerer med nytt leketøy :D Skal bli moro å se den i action neste sesong. Misunner deg den kontroll opplevelsen as :wink: Har selv en drøm om å se starten av gumball 3000 eller cannonball 8000....

#265557  av Quicksilver

Tusen Takk :) Vel de som stoppet meg vill ta fra meg bilen å gi meg 2000 € i bot så de var ikke noe kule der å da men det ble jo en fin historie ut av det til slutt hehe :D
Vedlegg
ferdig__mg_5859.jpg
ferdig__mg_5859.jpg (67.44 kiB) Vist 388 ganger

#265578  av Morten

Quicksilver skrev:....Kommer tilbake med Spec og hva som skal gjøres med den i vinter :).....
Bump! :wink:

#265580  av azt

gratulerer med bil. tøft racing-preg på den da 8) noen motorbilder?

#265583  av mk1 black limited

MR2WideBody skrev:Hørte tidligere idag av en kompis som var der att det var en tosk med granada eller noe sånt som spydde ut olje over hele kjegleplassen, sleit dere med dette og?
Var noe oljesøl fra en Granada, men det skjedde etter at jeg dro, og sikkert helt uforskyldt regner jeg med.

#265594  av James

Gromt!!! 8)

#266270  av Quicksilver

Takk for alle gode komentarer :)

Bilde
1 timer etter at Lastebilen kom til lande på en Lørdag, takk til OJT.no for bra service

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Planene for i vinter begynner å ta form :D nytt Turbo kit og sprut er bestillt ;)

Kommer tilbake med spec litt senere.. :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9