TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim Motor Show pÃ¥ KBS-Senteret, Leangen 16. Mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#104855  av cameleon

Ikke lenge igjen nå folkens :D

#105331  av realace

@lpher skrev:
realace skrev: Hva med meg da??? :cry:
Deg er det vel tatt høyde for...mener jeg å tro :D
Nææ.. Det har jeg ikke sett :shock:

Mvh

#106033  av @lpher

realace skrev:

Nææ.. Det har jeg ikke sett :shock:

Mvh
Enn nå da? :D

#106062  av espenk

Er det gratis for passasjerer som sitter på med de som skal på utstilling da? 8)

#106248  av Little Papa

Kommer en S13 også, Ken.

#106382  av karl234

begynner å spøke for min deltakelse hvis jeg blir tilbudt jobbing på 16 mai :( kan ikke takke nei til 150% overtid. når begynner/starter showet da?

#106436  av Castrol

karl234 skrev:begynner å spøke for min deltakelse hvis jeg blir tilbudt jobbing på 16 mai :( kan ikke takke nei til 150% overtid. når begynner/starter showet da?
Hvis det er samme opplegget i år som i fjor, så åpner showet for publikum kl 12 og varer til ca kl 15.

Lønner seg å komme tidlig med tanke på opplining, finpuss osv, ble smekkfullt på KBS i fjor! Begynte vel oppstillingen ca kl 0930 i fjor hvis jeg husker rett. :)

#106438  av teknikeren

Castrol skrev:
karl234 skrev:begynner å spøke for min deltakelse hvis jeg blir tilbudt jobbing på 16 mai :( kan ikke takke nei til 150% overtid. når begynner/starter showet da?
Hvis det er samme opplegget i år som i fjor, så åpner showet for publikum kl 12 og varer til ca kl 15.

Lønner seg å komme tidlig med tanke på opplining, finpuss osv, ble smekkfullt på KBS i fjor! Begynte vel oppstillingen ca kl 0930 i fjor hvis jeg husker rett. :)
0930? å herre... jaja må vel stå opp tidlig da, noen gode tips om vaske plass? utenom den ved securitas på sluppen? Har en følelse på at det blir trangt der...

#106444  av Castrol

Både Statoil i Inherredsveien og Hydro Texaco på Leangen har selvvask med høytrykkspyler.
Nesten vegg i vegg med KBS.:)

#106446  av teknikeren

Castrol skrev:Både Statoil i Inherredsveien og Hydro Texaco på Leangen har selvvask med høytrykkspyler.
Nesten vegg i vegg med KBS.:)
Glimmrende! Da blir det ingen om tur på meg. Takk for svar :D
Gode råd for å sørge for å holde bilen ren og pen mens den står på kbs? Tar i mot alle forslag. Skal polere en dag før.

#106734  av teknikeren

Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....
SÃ¥ jeg ryker ut.

#106833  av chris

teknikeren skrev:Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....
SÃ¥ jeg ryker ut.
hvor lang tid tar det å vaske en bil da? maks en time? mer presentabel enn det trenger den ikke være. vi blir meget skuffet om du backer ut pga det :?

#106969  av KK-ma70

Vask bilen kvelden før og ikke kjør noe særlig etter det, det kommer jeg til å gjøre iallefall. Orker ikke stå opp kl0600 på mandag for å vaske...

#106999  av teknikeren

chris skrev:
teknikeren skrev:Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....
SÃ¥ jeg ryker ut.
hvor lang tid tar det å vaske en bil da? maks en time? mer presentabel enn det trenger den ikke være. vi blir meget skuffet om du backer ut pga det :?
Har det bare vert en vask så har jeg ikke hat et problem, men disse små detaljene mangler...

- Lakk av nav og calipere
- Synelig rustflekk på nede på kanalen
- Litt rust på vindusviskerarm.
- Karoseri detalj på rumpa som er festet av tidligere eier (m/ sikaflex) er -- Litt nedsunken og må festes på nytt.

Så dette tar tid og da jeg reiser bort sånn plutselig i forbindelse med jobb så er slike ting vanskelig å finne tid til, men er det bare å drite i disse små detaljene så blir det vask og puss og utstilling sammen med gutta :)

#107547  av @lpher

Oppdatert info fra NSK's Trøndelags egen webside:

16. mai 2005 Trondheim Motor Show
Ved KBS Leangen som tidligere år. Publikum har adgang til mønstringen kl. 11-15, inngang kr 50,-. Parkering utenfor utstillingsområdet er begrenet, det oppfordres til kameratkjøring (flere i hver bil) eller bruk av buss.

Bilder fra fjorårets mønstring her.
http://sportsvogn.no/trondelag/2004/051 ... index.html

En Windows Media-film (wmv 2,9 MB) er lagt ut her.
http://www.sportsvogn.no/video/vaarmons ... ORSHOW.wmv

Frivillige NSK-medlemmer (dugnadsgjengen) må møte senest kl. 9, helst tidligere.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9