@lpher skrev:Nææ.. Det har jeg ikke settrealace skrev: Hva med meg da???Deg er det vel tatt høyde for...mener jeg å tro

Mvh
karl234 skrev:begynner å spøke for min deltakelse hvis jeg blir tilbudt jobbing på 16 maiHvis det er samme opplegget i år som i fjor, så åpner showet for publikum kl 12 og varer til ca kl 15.kan ikke takke nei til 150% overtid. når begynner/starter showet da?
Castrol skrev:0930? å herre... jaja må vel stå opp tidlig da, noen gode tips om vaske plass? utenom den ved securitas på sluppen? Har en følelse på at det blir trangt der...karl234 skrev:begynner å spøke for min deltakelse hvis jeg blir tilbudt jobbing på 16 maiHvis det er samme opplegget i år som i fjor, så åpner showet for publikum kl 12 og varer til ca kl 15.kan ikke takke nei til 150% overtid. når begynner/starter showet da?
Lønner seg å komme tidlig med tanke på opplining, finpuss osv, ble smekkfullt på KBS i fjor! Begynte vel oppstillingen ca kl 0930 i fjor hvis jeg husker rett.
Castrol skrev:Både Statoil i Inherredsveien og Hydro Texaco på Leangen har selvvask med høytrykkspyler.Glimmrende! Da blir det ingen om tur på meg. Takk for svar
Nesten vegg i vegg med KBS.
teknikeren skrev:Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....hvor lang tid tar det å vaske en bil da? maks en time? mer presentabel enn det trenger den ikke være. vi blir meget skuffet om du backer ut pga det
SÃ¥ jeg ryker ut.
chris skrev:Har det bare vert en vask så har jeg ikke hat et problem, men disse små detaljene mangler...teknikeren skrev:Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....hvor lang tid tar det å vaske en bil da? maks en time? mer presentabel enn det trenger den ikke være. vi blir meget skuffet om du backer ut pga det
SÃ¥ jeg ryker ut.