TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Sommertreff pÃ¥ Dagali 12-14 August (Landstreff sør)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#117513  av kennethx

Kjelliken skrev::? vet ikke om jeg skal ta det så hardt ut på drag med slick.. går an og ta det litt piano i starten vet du kennethx :roll:
Nei nei nei, er i starten det gjøres for oss 4WD gutta :twisted: :twisted:

#117587  av MR2WideBody

Da hadde jeg også sånn veldig brått betalt, betalte også for Supraboy her på forumet.

SÃ¥ 2 stykk til i anmarsj.

Hvordan går det med programmet Christian??

Begynner det å ligne på noe?

#118121  av Poppe1

Da ble det plutselig betalt! Gleder meg!

#118343  av Hyperion

Ser spennende ut.. Jeg er relativt ny på forumet og kunne virkelig tenke meg å bli med. Jeg kjører en 1.8 mk6 for tiden, men det ser ut til at en 94-modell GT4 kan realiseres om kort tid, da hadde det vært knall å teste den litt der... Vi får se, svigertante feirer de 50 13. august, ikke vanskelig for meg å prioritere, men tror kanskje kjerringa kan være uenig :wink:

#118361  av GT_rider

Hyperion skrev:Ser spennende ut.. Jeg er relativt ny på forumet og kunne virkelig tenke meg å bli med. Jeg kjører en 1.8 mk6 for tiden, men det ser ut til at en 94-modell GT4 kan realiseres om kort tid, da hadde det vært knall å teste den litt der...
den som turboknut selger??
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=9916

#118439  av Hyperion

Ikke umulig jeg skal kikke på den, men i utgangspunktet er det den som står på TG-Bil i drammen! Men har snakket litt med Knut også :)

#118685  av MR2WideBody

Hvor mange er det som har betalt/meldt seg på nå??

#118802  av Christian

Beklager at ting tar tid, men det er mye som skjer for tiden.

Planene er foreløpig som følger :

Portene åpner kl 10.00. Alle betaler i det de passerer denne porten. De som har forhåndsbetalt står på liste, resten må sørge for å ha kontanter. Prisen er lik for alle som vil inn på stripa med bilen sin. Eventuelle passasjerer betaler kr 50pr stk. Vil de være med på gocart eller kjøre andre ting ordner de det med de som driver anlegget direkte. Eller de henvender seg til meg hvis de vil være med på gocart cup'en.

I utgangspunktet er det ingen sjekk av bilene, men om noen kommer i en bil som knapt henger sammen vil jeg forbeholde meg retten til å nekte disse å kjøre sammen med oss.

Det er salg av brus, te, kaffe, litt sjokaolade etc på flyplassen, ser ingen grunn til at det skal ordnes med mer, siden den lokale butikken ligger 4km unna med ett helt greit utvalg.

HUSK : DET FINNES IKKE BENSINPUMPER I BYGDA! De som trenger bensin i løpet av dagen må til Geilo, (25km en vei) så en full opptanking enten på Geilo, Nesbyen eller Rødberg bør gjøres.

11.00 Håper de fleste har begynt å innfinne seg og er parkert inne på området.

11.30 Bilslalom. Utslagsmetode eller mobilstoppeklokketid.

13.00 1000m og 402m, er det ønskelig kan vi rigge til 201m også. Utslagsmetode eller mobil igjen.

14.30 Gocart cup.

16.30 Ønsket bilkjøring i forskjellige former.

21.00 Slutt.

Utover kvelden griller vi på stripe, eller på en av campene. Litt avhengig av vær og antall oppmøtte.

Vanskelig å lage noe eksakt program da antall deltagere og spesielt været er usikkert ennå. Men om endel må byttes om bør ikke det være noe problem.

Jeg kommer til å trenge endel hjelp for å holde nogenlunde styring på dette, og for å få kjørt litt selv også. Kan de som kunne tenke seg å være med litt kontakte meg på Pm?
Det er snakk om å samle inn litt penger, hjelpe til med tidtagning om dette blir aktuellt, radiosamband for tryggere kjøring og andre småting.

Om noen har spørsmål til noe kan de spørre her, på Pm eller på tlf 95792215

#118803  av Christian

Dagali hotell - 32 09 37 00 Har hotellrom, noen hytter og masse teltplass.

Solvang camping - 32 09 37 53 Har campinghytter av forskjellig standard.

Campingplass - 32 09 37 27 Gammel og sur gubbe med campinghytter av dårlig standard. Men billig. Dropp inn.

Teltplasser er det masse av, men det er kun dagali hotel som har dette i tilknytning til sanitæranlegg.

#118805  av Christian

OPPDATERT Betalingsoversikt.

Har du betalt, men ikke er oppført på lista så ta kontakt.

De som er registrert er :

Knut Erik Nesset
Anders Christiansen (For Widebody og supraboy)
Kjell Inge Kleppe (Kjelliken)
Henrik Dalan (Dalan)
Christian Skaug (CS)
Kenneth Ellefsen
Morten Tønnesen (Morten)
Andreas Moen (Carinaturbo)
Jan Morten Berg (Jumbo)
Erling W. (Erling)
Kristian Larsen (Celicaturbo)
Richard Ougendal
Tore Galgerud (Speeder)

Det er fint om de som vil på treffet, men ennå ikke har betalt kan gjøre det. Så får jeg den oversikten jeg kan :)
Sist redigert av Christian den 18 jul 2005 23:02, redigert 1 gang totalt.

#118806  av Christian

Glemte også å si at det er ett enkelt verksted på flyplassen, så om noen skulle trenge små reparasjoner går det greit :)

#118887  av bose

jeg må nokk desverre melde pass (høre noen puste letta ut borti her :P )...... er allerede 82.000 i minus og trenger det jeg kan få skrapa sammen... skole til høsten

#119073  av CelicaTurbo

ah, det kommer nok en del flere enn dette. Det er ikke mange treff hvor man får muligheten til 0-1000m sprint på tid (den skal jeg definitivt prøve ihvertfall) samt mye muligheten til å prøve ut bilen på måter som vi aldri hatt fått lov til om vi hadde leid rudskogen eller vålerbanen ;) Jeg stiller ihvertfall behjelpelig i organiseringen :D Prisen er jo verdt go-cart cup'en alene ;)

#119119  av Speeder

Da har jeg fått surra meg til å betalt også, litt sent som vanlig, men satser på att jeg slipper innenfor porten :P

Hva med å få kontonummer og betalingssum på første posten? eller er det jeg som er blind, måtte pla ørten sider :shock:

Får satse på att de nedslitte slicksa holder noen runder til :lol:

Hvor har folket tenkt å sove? dagali hotell?

Blir vel telt for min del tenker jeg, sålenge været er nogen lunde da.

#119130  av Amund

skal sjekke alle detaljer, men ser ut som om jeg kommer oppover med en kompis. med camry GTT. om ikke de blir krise løsning og boble :?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13