Har ikke gjort noe mikkmakk innstillinger med den, bare satt den opp mot Internett..
Kobler seg av og på hele tiden når jeg bruker BitTorrent, men funker helt fint når jeg ikke har BitTorrent programvaren oppe...

Dalan skrev:Noen kloke hoder som kan ha en anelse om hvorfor min D-Link DI-624 trådløse router ikke liker BitTorrent?Du må åpne porter.![]()
Har ikke gjort noe mikkmakk innstillinger med den, bare satt den opp mot Internett..
Kobler seg av og på hele tiden når jeg bruker BitTorrent, men funker helt fint når jeg ikke har BitTorrent programvaren oppe...
DannyBoy skrev:Jeg får lastet ned, ikke det som er problemetDalan skrev:Noen kloke hoder som kan ha en anelse om hvorfor min D-Link DI-624 trådløse router ikke liker BitTorrent?Du må åpne porter.![]()
Gå inn på HW.no og søk/spør litt der
celicat23 skrev:Dro frem litt potetgull, brus, og x-box media player og så WAR OF THE WORLDS. Helt grei film, bortsett fra slutten som var brå og idiotisk. Gir en veldig føelse av at noen gikk tom for ideer og bare sa "nei, vi må slutte av her - finn på noe fort!"Enig, elendig slutt
DannyBoy skrev:Av nye filmer som er ute nå, så syns jeg det er SIN CITY som er best. Gjennomført film.celicat23 skrev:Dro frem litt potetgull, brus, og x-box media player og så WAR OF THE WORLDS. Helt grei film, bortsett fra slutten som var brå og idiotisk. Gir en veldig føelse av at noen gikk tom for ideer og bare sa "nei, vi må slutte av her - finn på noe fort!"Enig, elendig slutt![]()
Var litt spennende en god stund gjennom filmen følte jeg, men når slutten blir så brå og RÆVA blir hele filmen dårlig synes jeg