TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#118412  av 2r-e-rik

sikkert hæert det før... men hvorfor går klokka på forumet en time for sent?????????????

#118965  av Dalan

Noen kloke hoder som kan ha en anelse om hvorfor min D-Link DI-624 trådløse router ikke liker BitTorrent? :?
Har ikke gjort noe mikkmakk innstillinger med den, bare satt den opp mot Internett..
Kobler seg av og på hele tiden når jeg bruker BitTorrent, men funker helt fint når jeg ikke har BitTorrent programvaren oppe... :?

#118980  av bose

brannmur............? prøv å sett DMZ på ip`n til pc`n din

#118997  av kaimagne

*svett*

På tide med en dusj, og så ei times oppbevaring på den kaldeste plassen for tida... Inni bilen, med AC på... ;)

#119029  av DannyBoy

Dalan skrev:Noen kloke hoder som kan ha en anelse om hvorfor min D-Link DI-624 trådløse router ikke liker BitTorrent? :?
Har ikke gjort noe mikkmakk innstillinger med den, bare satt den opp mot Internett..
Kobler seg av og på hele tiden når jeg bruker BitTorrent, men funker helt fint når jeg ikke har BitTorrent programvaren oppe... :?
Du må åpne porter.
Gå inn på HW.no og søk/spør litt der :wink:

#119034  av Dalan

DannyBoy skrev:
Dalan skrev:Noen kloke hoder som kan ha en anelse om hvorfor min D-Link DI-624 trådløse router ikke liker BitTorrent? :?
Du må åpne porter.
Gå inn på HW.no og søk/spør litt der :wink:
Jeg får lastet ned, ikke det som er problemet :)
Men den kobler meg av og på igjen innimellom..
Fikk noen bra tips her, skal prøve det :)

#119460  av kaimagne

Sorg: Er på vakt på flystasjonen, helt til i morra tidlig, og jeg har invitasjon til fest med gærne-jentene i Sarp i kveld, pluss at det er street-meet på SmartClub i Råde...

Glede: Taco-middag i matsalen om åtte minutter! Kommer til å rulle ut av messa... ;)

#119465  av GT_rider

Har netop kommt fra, jobb. Får se om det ikke blir en stille og rolig kveld på meg i kveld. En smule trøtt i dag kjenner jeg. :?

#119514  av Mr2Nyter'n;p

Har styla bil i dag jeg.. Seriøst gromt.. Kostet meg hele 49 kr og gjorde bilen mye råere.. Mener jeg.. :D

#119520  av GT_rider

Bilde!!! 8)

#119530  av celicat23

Dro frem litt potetgull, brus, og x-box media player og så WAR OF THE WORLDS. Helt grei film, bortsett fra slutten som var brå og idiotisk. Gir en veldig føelse av at noen gikk tom for ideer og bare sa "nei, vi må slutte av her - finn på noe fort!"

#119536  av Mr2Nyter'n;p

GT_rider skrev:Bilde!!! 8)
Bilde kjem :D

#119538  av DannyBoy

celicat23 skrev:Dro frem litt potetgull, brus, og x-box media player og så WAR OF THE WORLDS. Helt grei film, bortsett fra slutten som var brå og idiotisk. Gir en veldig føelse av at noen gikk tom for ideer og bare sa "nei, vi må slutte av her - finn på noe fort!"
Enig, elendig slutt :x
Var litt spennende en god stund gjennom filmen følte jeg, men når slutten blir så brå og RÆVA blir hele filmen dårlig synes jeg :?

#119539  av celicat23

DannyBoy skrev:
celicat23 skrev:Dro frem litt potetgull, brus, og x-box media player og så WAR OF THE WORLDS. Helt grei film, bortsett fra slutten som var brå og idiotisk. Gir en veldig føelse av at noen gikk tom for ideer og bare sa "nei, vi må slutte av her - finn på noe fort!"
Enig, elendig slutt :x
Var litt spennende en god stund gjennom filmen følte jeg, men når slutten blir så brå og RÆVA blir hele filmen dårlig synes jeg :?
Av nye filmer som er ute nå, så syns jeg det er SIN CITY som er best. Gjennomført film.

#119546  av Dalan

Jeg har skrudd bil fra ca kl. 14 til omtrent nå.. Bare trekk fra en dusj og en middag..
Hvis jeg så mye som SER den bilen mer den helga her, DA :shock: :evil: :evil: :evil:

Bare roe seg ned litt nå så blir det kos med nytt understell.. :) -*På bilen ja..
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 1167