TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #386204  av mr292

Skrev en lang "HATPOST" om staten nå, men den forsvant da jeg fikk til å være borti touchpadden :evil:
uansett, jeg er MEKTIG lei av all frihetsberøvelsen staten påtvinger oss.
hvert år kommer nyere og kjedligere regler/begrensninger. ta f.eks bilbeltet, om man vil være tryggere i bilen bruk bilbelte. bilbeltekampanjer er bra. samt "bruk bilbelte" skilter langs veien osv, dette er vel ting man gjør for sin egen sikkerhet. men staten påtvinger oss å bruke bilbelter og vi må betale store summer til den norske stat om vi blir sett uten bilbelter.

virker som om staten prøver å være alles "mamma" og de antar at norges befolkning ikke tenker, i det hele tatt.
hadde selv sett mye lysere på det å bruke bilbelte om det var for å bedre min egen sikkerhet og for å følge bilbeltekampanjer osv. enn å gjøre det for at staten tvinger meg til det.
dette er ett av mange eksempler.

kan man annmelde staten for frihetsberøvelse?
 #386215  av ad92

kan man annmelde staten for frihetsberøvelse?
ja men det skal mye til :lol: gjør meg faktisk ingenting at staten vill se på hva jeg gjør på nettet, hadde ikke brydd meg om de overvåket meg heller, tror ikke de hadde vert spesielt underholdende uansett :lol:
 #386221  av ArildM

Kommer ikke til å endre nettvanene mine.
Her betales det for det en synes er verdt å betale for, slik som Spotify premium.
Spill og filmer lastes ned, selv om jeg anser tjenester som Voddler som en mulig erstatning for min filmnedlasting.
Spill vurderes kjøpt om man får tak i dem som en digital download og om de er designet slik at det ikke er rent plagsomt for ærlige folk å spille dem pga alle kopibeskyttelsene.
 #386232  av ArildM

Absolutt :) Voddler er ikke så dumt det heller om du har lyst på noe tilsvarende for film :)
Har det blitt bedre muligheter for leie av film på PS3 og Xbox forresten? Vet det finnes gode muligheter utenlands.
 #386251  av Drafter

celicat23 skrev:Annonsen er slettet.
Da har han sletta den nå da :lol:
Var en sleten 3SGE han hadde noen bilder av
Og halvparten av bildene var av speedometeret som han hadde liggende løst, det sto 131784km elns
 #386269  av inzane2012

En av di større problema med DLD er jo at Norge innfører dette, og skal rettningslinjene utarbeides ETTER det er innført, og at Norge har innført dette lenge før EU i det heletatt er ferdig med sine undersøkelser om DLD...

Og at Norge har gått inn for dette viser bare at staten kommer nærmere og nærmere bli en overvåkings og politistat, ikke ulikt England i filmen V for Valentine der di kjører rundt i nabolaget med biler som fanger opp samtaler inni husa til folk...
 #386290  av FireWalk

#!!!/¤##!!&!%(#%¤!/¤!!

var jaggu ikke mye den tålte gitt... Eller så er det bare jeg som er så sterk at jeg ikke klar å regulere muskelkraften godt nok, men holder en knapp på det første. :twisted:
Vedlegg
sukk...
sukk...
DSC_0157.JPG (337.98 kiB) Vist 855 ganger
 #386291  av ArildM

V for hvafornoe? :lol:

Bilde

8)

De tar ikke meg så lett, og om de må brenne meg som de brente hekser på bålet så får de heller bare gjøre det.
De prøvde å stoppe samme revolusjon da bokpressen kom, klarte ikke å stoppe oss da, klarer ikke å stoppe oss nå heller.
 #386298  av lexusmann

Drafter skrev:Gratulerer med din 36'nde bursdag, lexusmann :D :P
edit: åssen har folk råd til å sitte å by på slikt? :lol:
http://cgi.ebay.co.uk/BUGATTI-VEYRON-/3 ... 4cf632b075
sto også buy it now på en annen veyron, 63,000,000 NOK. :roll:

de som kjøpte den ny i usa for 8,000,000 (5år siden?) har gjort en god investering kan man si..
En veldig sen Tusen takk drafter!!! :D
 #386308  av inzane2012

ArildM skrev:V for hvafornoe? :lol:

Bilde

8)

De tar ikke meg så lett, og om de må brenne meg som de brente hekser på bålet så får de heller bare gjøre det.
De prøvde å stoppe samme revolusjon da bokpressen kom, klarte ikke å stoppe oss da, klarer ikke å stoppe oss nå heller.

HAHAHAHA, v for valentine ja, syns det hørtes litt teit ut, men gadd rett og slett ikke sjekke det for jeg rekna med noen kom å retta på det vist det var feil :)

her i huset blir det nok innkjøp av VPN ja... men før den tid så frister å søke opp så mange terror organisasjona og sånt jeg kommer over på nettet, bestille billetter til afghanistan eller pakistan, legge ut diverse kødd på nettet for å teste ut greiene :P
 #386342  av Drafter

lexusmann skrev:
Drafter skrev:Gratulerer med din 36'nde bursdag, lexusmann :D :P
edit: åssen har folk råd til å sitte å by på slikt? :lol:
http://cgi.ebay.co.uk/BUGATTI-VEYRON-/3 ... 4cf632b075
sto også buy it now på en annen veyron, 63,000,000 NOK. :roll:

de som kjøpte den ny i usa for 8,000,000 (5år siden?) har gjort en god investering kan man si..
En veldig sen Tusen takk drafter!!! :D
Hehe, vet jeg er søt :D

Noen som vil fortelle en mindreårig hva VPN betyr/er?
  • 1
  • 703
  • 704
  • 705
  • 706
  • 707
  • 1174