Haha, så det innlegget der selv, har hørt om sånt ufattelig mange ganger.
At bensinprisen gjerne kan bli 20 kr eller mer fordi folk kjøpte jo vann til 30kr halvlitern på, dummeste sammenligning jeg har hørt men..
Disse silkeslips nissene som kommer med slike forslag trenger jo ikke engang tenke på egen transport da de har privat sjåfør med avgiftsfri SL500 eller S80 med skilter som har mer makt enn jens stoltenberg selv. Eller en eller annen feit ku som lever på trygda, får gratis transport fordi ho er for feit til å få førerkort.. Så sitter dem heller på facebook og lager grupper og skriver hvor herlig norge er sammenlignet mange andre land..
Snart skal jo bensinprisen opp i 17 kr da såååe..
Forstår jo at dem tenker fornybar energi og slikt, men å sette så mye avgift på drivstoff og biler blir feil.
Finnes ting som er LANGT mer forurensende enn biler..
Biler utgjør vel bare noen få prosent.. tenk på alle kyra her i verden da (metan-gass) dem slapp vel ut 20-25% mener jeg
Drikker ikke melk uansett jeg så, ikke liker jeg brunost heller.. Eller! Jeg liker jo, men hadde gjerne klart meg uten det hvis vi får billigere drivstoff og biler

Eller alle de "miljøvennlige" fabrikkene i kina
Vi får se hvor lenge landet går hvis alle skal kjøre el-bil. At dem fokuserer på slikt i storbyer fortstår jeg.
Både med tanke på eksosutslipp, renere luft, tar mindre plass til parkering osv osv
Men så har jo ikke vi så mange storbyer da? Burde vel heller komme til de forslagene steder som Japan, Kina og Usa..
Som har kjørt med bensin sluk dlx de siste 100årene..