TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #387334  av inzane2012

jepp, helt enig, er mange land som har regler når det kommer til bil som jeg tror norge burde ha hatt, og som jeg ikke ser noe som helst problem med å innføre...

det med ombygging fra RHD til LHD f.eks, så lenge dette er gjort skikkelig, så ser jeg ikke noe grunn til at bilen ikke skal kunne registreres...
snakka med en kar ifra BT inne i sogndal som jobba med godkjenninger og sånt, og spurte han hvorfor i alle dager JDM biler ikke lenger var mulig å få skilt på, og årsaken var vist nok det at japanske biler hadde en svakere konstruksjon enn det EU reglemanget tilsa at biler skal ha...

jeg bare gapte og gikk...
 #387362  av ke25-toyoglide

Huff,-håper-ikkje-det-blir-slikt-i-Norge-at-hengeren-skal-høre-til-en-bil.......
Når-eg-skal-kjøpe-meg-henger-nå,-så-kommer-den-sikkert-til-å-brukes-på-minst-50-biler-før-den-er-oppbrukt-----skifter-jo-drabil-flere-ganger-til-dagen-på-det-verste.....
 #387398  av ArildM

Noen som spiller Shift 2 her?
Prøvde LFA V10 motor i Supraen, fikk den opp i 402 på Nürburgring :mrgreen:
Vant også AE86 med Rotary motor, synes Works versjonen av AE86 var mye bedre :)
 #387405  av EXS

ArildM skrev:Noen som spiller Shift 2 her?
Prøvde LFA V10 motor i Supraen, fikk den opp i 402 på Nürburgring :mrgreen:
Vant også AE86 med Rotary motor, synes Works versjonen av AE86 var mye bedre :)
jepp, fått både supraen og skylinen opp i over 400km/t på nur 8)

liker works utgaven av mercedes 190E og e30 M3 :D

deilig spill egentlig, passe useriøst + at jeg digger hjelm vinkelen

hva spiller du på Arild? paystation eller noisebox
 #387447  av ArildM

Spiller Shift2 på PC med Logitech ratt og pedaler.
Husets første og så langt eneste spillkonsoll er på vei fra USA nå, Sega Genesis med alle klassikerne i mint condition: Sonic 1,2,3+Sonic&Knuckles+Sonic3D+Sonic Spinball 8)
 #387457  av ArildM

Blir helt rått :D
Fikk tak i Scart kabel og stereomod for 1.gen konsollen jeg har så nå blir det "krystallklart" bilde :mrgreen:
Tur til Østersund i helga, godt å komme seg ut litt :)
Har også fått pris på 30mm senkesett (+25mm kloss bak) og komplett foringssett til KE30en, en kar "down under" som lager til snacks. Vurderer det og Rota RB felger til lillevogna 8) Bare få den EU godkjent først sånn at jeg vet den er noe å satse på ;)
 #387473  av inzane2012

jacquelin skrev:http://tb.no/nyheter/saksoker-naboen-fo ... -1.6174114

Godt å få noe å le av innimellom. :lol:
å herregud, håper virkelig ikke hu kjerringa der får medhold på noen av punktene! hu skulle rett og slett hatt juling!
Hu minner meg litt om han noplisen som bor under meg, han kom opp hit en dag, og klaga på bråk fordi madammen satt med symaskina!
  • 1
  • 707
  • 708
  • 709
  • 710
  • 711
  • 1174