TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #362498  av marlboro1310

Du er en usedvanlig begavet fotograf skal du vite...du har en drøss av blinkskudd her, du jobber sikkert som fotograf, enten det eller så er du total foto-guru...

:wink:
 #362516  av celicat23

Nja, skal vel ikke si meg helt enig med deg - men takk :) Jobbe som fotograf hadde vært gøy, men sitter innelåst 8 timer hver dag på ett kontor desverre. Men får takke meg selv litt, for jeg gjør ingenting for å prøve nærme meg en mulig jobb som fotograf. Sa for lenge siden at jeg skulle jobbe målrettet mot å utvide porteføljen med alle typer fotografi, men tror jeg duppa finger'n i superlim før jeg dytta'n inn - for jeg får den aldri ut.
 #362804  av ure

Flotte bilder som vanlig de siste her,er vel fra Våler 26 juni. Var der med en kamerat som kjørte en blå Impresa Stv WRX STI, har du noen bilder av den?.... Og så på siden før at det hadde du.... He he. Bilde av meg som filmer...
 #362807  av ure

celicat23 skrev:Bilde
Her er vi.... :D ... Morro tur dette...
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 103