Sitter å funderer litt nå som bilden er "pakket bort" i vinterdvale.
Har klart å oppdrive et TRD kit, støpt fra en orginal TRD bil. (formene er bakt av den orginale bilen)
Med andre ord et kit som har så nær perfekt passform man kommer.
Det er ikke gratis, å hverken kjøpe eller montere. Men jeg har alltid vært litt forelsket i TRD bilene.
Siden det kun er produsert 37 stk av den orginale, er det nær sagt umulig å få kloa i en slik.
Hva mener folket om replica biler? Er det å ødelegge en meget brukbar bil hvis man monterer noe slikt på en hel pen mr2?
Eller er den en forbedring av en allerede pen bil?
Sitter å leker litt med tanken. Må uansett sveise den ene hjulbuen, og isteden for en orginal hjulbue kan jeg like gjerne slenge på TRD utgaven. Og da må jo resten av bilen også gjennomføres.
Snakker i så fall om å lage en bil som ligger så tett opptil de orginale trd bilene som mulig. Beholder interiøret som det er, men bygger bilen med TRD kit, og den får hellakkering. Troligvis i orginal blåfarge, nesten garantert i en blåfarge som ligger ganske nære hvertfall.
Er dette å ødelegge en av de bedre eksemplarene av mr2 som finnes her, eller bil den bli enda litt bedre?
Bilen trenger uansett en restaurering light, da lakken ikke lenger er strøken langs sidene, det er litt rust i ene hjulbuen, og bilen har hele tiden hatt en del små kjøpesenter bulker så lenge den har vært i mitt eie.
Alternativet til TRD kit, er bare å få lakket den opp og reparere hjulbuen.
Da gjerne i en pen blåfarge og kanskje med en 98+ vinge.
Ikke bestemt meg for noe som helst enda, og må selvfølgelig snakke litt med BT osv i tilegg.
Men er litt interessert i hva folket her inne mener.
Er litt forskjell på å ta en bil i god stand og modifisere den (i mine øyene) radikalt, sammenliknet med å ta et gammelt vrak av en mr2 som er ihjel kjørt, og fullstendig overhale og bygge opp den til bilen man selv ønsker.

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.