TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #387924  av ArildM

Opprettet samletråd for Corolla E serie under nyttig for medlemmer EXS, bare å pøse på med linker nå :)
 #387940  av lexusmann

ArildM skrev:Opprettet samletråd for Corolla E serie under nyttig for medlemmer EXS, bare å pøse på med linker nå :)
Er nyeste(E15) med der??
 #387942  av ArildM

Jepp, kjørte en felles tråd for 6-10 generasjon Corolla.
Oppretter tråder etter behov så det er bare å si fra hvis det bør stykkes opp mer eller om det er noen tråder som mangler :)
 #388085  av inzane2012

mr2storbrua skrev:Ligna på FT-86-II
kanskje fordi det er Scion sin utgave av FT-86'n ;)

men va rimelig feit den der og ja, hadde ikke gjort meg noe å hatt både FT-86'n og FR-S'n :)
 #388270  av jacquelin

Hvis du kjører over Hemsedal, er det ikke bompenger eller ferger ( hvertfall ikke noe herfra ). Den veien er også best om vinteren for tror Hemsedalsfjellet er av de siste som stenges. Jeg bruker vel tre fjerdedeler av tanken på min bil hver vei, og den er tørst. :p
 #388285  av inzane2012

blir så jævlig forbanna av klåfingra idiota!!! glømte igjen mobilen min på ene puben her i bygda tidligare i veka... og der måtte det selvfølgelig bort en gjeng å glo gjennom alt som låg innpå der, vist nok for å finne ut hvem sin det var... og siden jeg nå har begynte å trene ganske mye så måtte jeg ta noen bilder av hvordan jeg var før jeg begynte, og dette syns dissa løkskallane da var ufattelig morro, faktisk så morro at di hadde prøvd å sende noen bilder med mms fra min mobil til noen andre sin, heldigvis har jeg ikke lagt inn noen instillinger for verken wap eller mms på mobilen, så det var med det ene forsøket, men faen heller...

faen meg snakk om å ha respekt for andre sin eiendom ja...
 #388291  av EXS

inzane2012 skrev:blir så jævlig forbanna av klåfingra idiota!!! glømte igjen mobilen min på ene puben her i bygda tidligare i veka... og der måtte det selvfølgelig bort en gjeng å glo gjennom alt som låg innpå der, vist nok for å finne ut hvem sin det var... og siden jeg nå har begynte å trene ganske mye så måtte jeg ta noen bilder av hvordan jeg var før jeg begynte, og dette syns dissa løkskallane da var ufattelig morro, faktisk så morro at di hadde prøvd å sende noen bilder med mms fra min mobil til noen andre sin, heldigvis har jeg ikke lagt inn noen instillinger for verken wap eller mms på mobilen, så det var med det ene forsøket, men faen heller...

folk eier ikke respekt.... men allikevel.. lol :lol:

men du er ikke alene når det kommer til treningsbilder på mob :wink: bodyshots er noe de fleste har på mobilen om de vil innrømme det eller ikke 8)
 #388296  av ArildM

Ikke verst at du fikk den tilbake da :roll:
Solbrent jeg, bare sittet i sola i 2 dager nå :lol:
 #388312  av ArildM

Har ikke lært meg noe om drikking heller. Bekka innpå 3 karsker på en halvtime i går, ble tidlig kveld gitt :lol: :mrgreen:
Var da i alle fall frisk og uthvilt når jeg våkna i mårrest, bare å sette seg ute å daffe i sola igjen :)

Det verste jeg har gjort var på Power Big Meet i Sverige, 30 grader i skyggen der, tok av meg tskjorta i en halvtime og var solbrent resten av turen :lol:
PS: Det nytter ikke så mye å ha på solkrem når man allerede er solbrent :oops:
 #388322  av inzane2012

EXS skrev:
inzane2012 skrev:blir så jævlig forbanna av klåfingra idiota!!! glømte igjen mobilen min på ene puben her i bygda tidligare i veka... og der måtte det selvfølgelig bort en gjeng å glo gjennom alt som låg innpå der, vist nok for å finne ut hvem sin det var... og siden jeg nå har begynte å trene ganske mye så måtte jeg ta noen bilder av hvordan jeg var før jeg begynte, og dette syns dissa løkskallane da var ufattelig morro, faktisk så morro at di hadde prøvd å sende noen bilder med mms fra min mobil til noen andre sin, heldigvis har jeg ikke lagt inn noen instillinger for verken wap eller mms på mobilen, så det var med det ene forsøket, men faen heller...

folk eier ikke respekt.... men allikevel.. lol :lol:

men du er ikke alene når det kommer til treningsbilder på mob :wink: bodyshots er noe de fleste har på mobilen om de vil innrømme det eller ikke 8)
har null problemer med å innrømme at jeg har sånne på mobilen, men jeg har en ganske god grunn til å ha sånne... har vert plaget stort sett hele livet med å vere ganske stor, så i år bestemte jeg meg for å bytte ut fettet med muskler, så da må jeg nesten ha noen bilder fra før jeg startet og under veis slik at jeg har noe for å holde motivasjonen oppe, samt å kunne lettere følge fremgangen...

problemet er at jeg ikke er så sugen på at gud å hvermannsen nødvendigvis skal se di... og vertfall ikke folk jeg ikke har noe til overs for fra før av...

og Arild, det skulle nå jaggu bare mangle når di var 4 stk på jobb den kvelden og di eneste som satt igjen var den gjengen som satt å koste seg med å snoke gjennom bildene... og vertfall ikke når han ene som var på jobb deltok i "gildet"...
  • 1
  • 710
  • 711
  • 712
  • 713
  • 714
  • 1174