Tenkte på TRD jeg også på min når jeg overhalte den, bestemte meg for å ikke gjøre det.
I mine øyne er markedet slik at en original bil alltid er mer verdt enn en bil der 50% er glassfiber som kommer til å sprekke en gang i tiden. Er også en del widebody biler til salgs, uten at prisen på disse er høyere enn andre MR2er på markedet, snarere er de vel heller vanskeligere å selge såvidt jeg har sett.
98vinge kan være fint, bare litt jobb med å sveise igjen hull og få den rett.
Igjen er en original bil, eller en bil som er lett å sette tilbake til original stand alltid å foretrekke etterhvert som disse bilene blir gamlere og gamlere
Se bare på veteranbiler, her er det vel jevnt over de som er originale eller nært originale som overlever og blir mest verdt etterhvert som tiden går.
Det er i alle fall min mening
I mine øyne er markedet slik at en original bil alltid er mer verdt enn en bil der 50% er glassfiber som kommer til å sprekke en gang i tiden. Er også en del widebody biler til salgs, uten at prisen på disse er høyere enn andre MR2er på markedet, snarere er de vel heller vanskeligere å selge såvidt jeg har sett.
98vinge kan være fint, bare litt jobb med å sveise igjen hull og få den rett.
Igjen er en original bil, eller en bil som er lett å sette tilbake til original stand alltid å foretrekke etterhvert som disse bilene blir gamlere og gamlere

Det er i alle fall min mening

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4