TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393420  av Drafter

celicat23 skrev:Etter mye frem & tilbake så lurer jeg på om neste bil nå ikke blir noe show vogn, men heller noe å bytte ut yaris'en med.. Og av alle mulige ting så har jeg begynt å titte litt på volvo s60 2.0 turbo eller T5. Tenker på en sånn ca 2004-2005 model... Noen som har noe å utsette på disse? (sånn bortsett fra at de ser jævelig kjedelige ut da :lol:)
S80? :wink:
Hva med V70 AWD da?
Grei bil det :)

Liker virkelig IKKE det nye forumet..
Hvorfor svart og hvitt? SÃ¥ depressivt da..
Og hva var galt å ha knappene der de var før? :lol:
 #393423  av celicat23

Er ikke så fysen på stasjonsvogn, og liker utseende på s60 bedre enn s80.

Og enig med deg om forumet... Får litt sånn old school BBS følelse nesten av det her. Kanskje vi skal fyre opp AmiExpress og starte trading!!? WOOHOO!!! OLD SCHOOL FTW!!!!! Kan høre om jeg er medlem av HOODLUM fortsatt :lol:
 #393606  av McLarren

Julebrus skrev:HIHI :P

http://www.dagbladet.no/2011/06/15/nyhe ... /16930493/
Hvordan i svarte h... har de fått den inn der!?
Å enda bedre, hvordan får man den ut? O_o
 #393629  av jacquelin

Noen som har erfaring med første karrosseriet Mondeo?

( Og noen som vil kjøpe Suzukien min? :P )
 #393639  av ad92

Julebrus skrev:
McLarren skrev:
Julebrus skrev:HIHI :P

http://www.dagbladet.no/2011/06/15/nyhe ... /16930493/
Hvordan i svarte h... har de fått den inn der!?
Å enda bedre, hvordan får man den ut? O_o
Du rygger for full gass, så bremser du hardt. Så sklir den ut :lol:
Satt å tenkte på det selv, hvordan i huleste fikk de bilen inn??

liker det nye designet på siden, men jeg har en liten bærbar der jeg ikke får med hele siden og den forumversjonen" jeg hadde før der man slapp å scrolle fra side til side fungerer ikke lenger, tror jeg?
 #393675  av Audun F

celicat23 skrev:Etter mye frem & tilbake så lurer jeg på om neste bil nå ikke blir noe show vogn, men heller noe å bytte ut yaris'en med.. Og av alle mulige ting så har jeg begynt å titte litt på volvo s60 2.0 turbo eller T5. Tenker på en sånn ca 2004-2005 model... Noen som har noe å utsette på disse? (sånn bortsett fra at de ser jævelig kjedelige ut da :lol:)
Har S40 2005 modell - og den er slett ikke kjedelig! Drar bra med sine 140 dieselhester og 400nm... God å kjøre er den også ;)
 #393679  av inzane2012

sitter å vurderer om jeg skal selge Aurisen min og kjøpe meg en ganske strøken 84 carina for en veldig billig penge... så blir jeg kvitt det ekle studie lånet mitt, slipper og ta lån for å pusse opp den nye leiligheten, og for å ha litt i bakhånd til regnfulle dager...

noen som kunne vert interessert i en 08 Auris 1.6VVT-i Excecutive utgave med MMT-girkasse (inne hos toyota nå for en innkalling Toyota har hatt på biler med denne girkassen), innebygd sat-nav, blåtann, 9 airbags, sort metallic lakk, proff sota ruter, alu-felger på sommer og vinter dekk, bare gått 35k km...

har dog ett stygt merke på frem og bakskjermen etter min morfar som eigde den før meg klare å kjøre på gjerdet sitt :(
 #393687  av celicat23

Hvis noen lurer på denne....

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29110551

Pluss:
Greit interiør, fete felger, kw understell, downpipe+chip+frontmontert ic=går bra, ikke noe tegn til noe muffens fra motoren, stor stereo.

Minus:
Bilen har blitt lakkert med ALT sittende PÅ bilen (lys, lister, ruter osv...). Eneste som var demontert var frontruta. Til og med baklysa satt på bilen når den ble lakkert. Når den har blitt bredda så er skjermene bak skjært opp og glassfiber lagt utenpå. Skikkelig stygt gjort, og skjermen har ikke blitt sveisa sammen, så der har det gått vann inn i u-ante steder over lang tid = kan bli noen spennende rustflekker. Og den kanten var HELT brun av rust. Førerdøra subber nedi skjørtet så mye at den er slipt ned til metallet under. Gitterene i stylinga er festet med strips, ikke limt på. Servicehefte går til 2006. Fra 2006 til 2009 så er det en glippe der, og fra 2009 så er det eieren(e) selv som har hatt service på den. Ergo: etter 2006/160.000km så er det i realiteten ikke så veldig god servicehistorikk på den. Ene el. ruta bak virket ikke, og ingen av kontrollene i bakdørene virket. Ruta på førersiden skrapte bra mot utvendig lista når den gikk opp/ned. 3 målere i bilen, men kun turbotrykk var koblet opp mot noe. Displayet i speedomteret har pixelfeil.

Hele bilen bar litt preg av dårlig finish på det meste. Sånn bil du ser på og tenker "denne har vært strøken engang...". Trist, for han kunne vært veldig hyggelig som en sommerbil. Akkurat nå så trenger den en eier med litt midler som kan bruke 50-60.000kr på å pusse den opp.
  • 1
  • 734
  • 735
  • 736
  • 737
  • 738
  • 1174