TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393699  av ArildM

Om du kan tåle litt ymse kvalitet, bruk Youtube + en plugin til Firefox som heter Youtube To MP3, denne lager en linke under hver enkelt youtube video du ser hvor det står ~"Download as MP3", du trykker på knappen og det tar ca ett minutt før du kan laste ned sangen i ok kvalitet :)

Evt bruk torrents, men det er mest hele album å finne der.

Spotify har også mulighet for å kjøpe Mp3 (gud forby :lol: )

Evt også Beemp3 for nye sanger.
 #393717  av inzane2012

boys. boys, boys...

Forumregler §8: [Piratkopiering] Vi tillater absolutt ingen form for piratkopiert innholdet. Diskusjoner rundt torrent-filter, linker eller lignende er ikke godtatt og blir slettet umiddelbart.
 #393720  av mr2storbrua

ad92 skrev:http://songr.en.softonic.com/

beste musikk nedlastings programet jeg har prøvd hvertfall :P

artikkel om programmet : http://www.dinside.no/826273/songr-musi ... -nye-veier
Genialt program :D

Nicolay: Les artikkelen fra dinside, dette er like lovlig som å bruke PVR...
 #393777  av Drafter

inzane2012 skrev:Ynvge, er en grunn til at jeg ikke har slettet noen innlegg ;) bare en liten vennlig advarsel til alle ;)
Det er ikke ulovlig å laste ned et nedlastningsprogram for musikk eller lignende.
Det som er ulovlig er å bruke det/lytte til det.. :wink:
 #393805  av inzane2012

Marius, har en jeg kjenner som skal selge en sort Audi S3 nå da, 2003 modell om jeg ikke tar heeeelt feil... er helt orginal, og tatt godt vare på.

Kanskje den kunne vert interessant for deg?
 #393823  av inzane2012

celicat23 skrev:Far har en S3... Har kosta han 70.000kr i reperasjoner på litt over 1år. Så... Nei :lol:
ja, er skeptisk til auda jeg og, men han her vet jeg tar veldig godt vare på bilene sine, og har ikke hatt noe problem med sin så langt jeg vet...
  • 1
  • 735
  • 736
  • 737
  • 738
  • 739
  • 1174