TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393938  av Drafter

ArildM skrev:Hva skjer med spamming av YMCA både på PM og på forumet da Drafter :mrgreen:
Working progress.
Har ikke spamma hele, og er ikke akkurat sjelden vi utveksler PM sammen heller da arild :oops:

Julebrus, kjenner meg igjen der gitt..
Hvorfor sitter du egentlig og ser på sånt så sent?
 #393939  av Julebrus

Drafter skrev:
ArildM skrev:Hva skjer med spamming av YMCA både på PM og på forumet da Drafter :mrgreen:
Working progress.
Har ikke spamma hele, og er ikke akkurat sjelden vi utveksler PM sammen heller da arild :oops:

Julebrus, kjenner meg igjen der gitt..
Hvorfor sitter du egentlig og ser på sånt så sent?
Det er sånt jeg tenner på 8)
 #394012  av Acidron

Noen her som har peiling på dyser som sitter i Carina E (4afe)?

Jeg har beige dyser i min, også skulle jeg hatt noen som leverte litt mer bensin siden den får for lite, pluggene er helt hvite... Jeg var hos hugger for jeg skulle ha noen deler også så jeg en Carina E med gule dyser, dette var også en 4afe motor. Og jeg lurer da på om disse leverer mer bensin enn dem jeg har i dag som er beige?

Eller er det noen andre tips til hvordan jeg kan gi bilen min litt mer bensin? Hørt at det ikke er bra og øke bensintrykket for mye eller, da dysene kan ta skade av dette, men vet ikke om den teorien stemmer...
 #394229  av ArildM

Corsair SP2500 + Asus Xonar er rett og slett det beste jeg har hørt innen lyd, ever. Sykt hvor imponert jeg er over denne løsningen. Et eget dedikert lydkort av høy kvalitet løftet settet i fra bra til helt utrolig i mine ører.

EM i Rallycross på Lånke på Lørdagen, nysjefen er Rallyfrelst deluxe så han tar like gjerne firmafest oppå der. Alt spandert inkl spriten :mrgreen: Flere som skal? :)
 #394235  av ErikG

Jeg veit Fredric Aasbø og Moy er på vei med Europa Need for speed supraen for å lage show på lånke så blir nok bra show!
 #394240  av ArildM

Må få med med Åsbø ja :) Så han skulle oppover. Tanner Foust kommer jo også, samt en rekke andre motorfantaster. Håper på oppholdsvær i alle fall... :roll:
  • 1
  • 737
  • 738
  • 739
  • 740
  • 741
  • 1174