TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #394339  av inzane2012

ikke dårlig det der nei :)

min er bare på 5.4, er primærdisken min som trekker mest ned, neste på lista er prosessoren og RAM'en som ligger på 6.4, mens grafikken min ligger på 7.4 :)
 #394344  av celicat23

inzane2012 skrev:min er bare på 5.4, er primærdisken min som trekker mest ned, neste på lista er prosessoren og RAM'en som ligger på 6.4, mens grafikken min ligger på 7.4 :)
processor 7,4
memory 7,4
graphics 7,0
gaming graphics 7,0
primary disk 5,4

Meh... For en gammel LGA775 maskin så får det holde :)
 #394372  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:min er bare på 5.4, er primærdisken min som trekker mest ned, neste på lista er prosessoren og RAM'en som ligger på 6.4, mens grafikken min ligger på 7.4 :)
processor 7,4
memory 7,4
graphics 7,0
gaming graphics 7,0
primary disk 5,4

Meh... For en gammel LGA775 maskin så får det holde :)
sier ikke meg så mye :) vet bare at jeg har ett 3-4 år gammelt asus HK som jeg kjører E8400 intel duo-core cpu :) men den kom seg betraktelig når jeg bytta til win7 64bit og fikk 4gig med minne :)

on another note...

fikk gjort ferdig golvet i stua og kjøkkenet i nye leiligheten min idag :) så eneste som gjenstår der nå før det er flytteklart er å få opp listene... og det er ikke en jobb jeg gleder meg til, prøvde meg på gulvlistene på soverommet vårt, men det såg ikke særlig bra ut, så måtte få opp gamlingen så han fikk ta seg av listene mens jeg la golv :)
 #394517  av celicat23

Dette er så genialt at det er nesten så jeg ikke tørr dele det, da det kan være farlig i de rette (?) hender... Hvis du legger på ett "hiiii-yaaah!" før du klapper ei på rompa så er det ikke sextrakassering - det er kampsport. Og det står INGENTING i noe ordensreglemang eller noe om at det er ulovelig og utføre litt lett kamsport på kvinnelige kollegaer.

Jeg er ett geni.
 #394525  av Drafter

celicat23 skrev:Dette er så genialt at det er nesten så jeg ikke tørr dele det, da det kan være farlig i de rette (?) hender... Hvis du legger på ett "hiiii-yaaah!" før du klapper ei på rompa så er det ikke sextrakassering - det er kampsport. Og det står INGENTING i noe ordensreglemang eller noe om at det er ulovelig og utføre litt lett kamsport på kvinnelige kollegaer.

Jeg er ett geni.
kom hit så skal jeg klappe deg på røven
 #394806  av ke25-toyoglide

AHHHHH, endelig.
Fredag ble veggene til den nye garasjen min støpt.
Reiv forskaling på lørdag og søndag, og det ser bra ut.
Blir 54kvm innvendig. 6.9 bred, og 7.9 lang.
med dør inn til vaskekjeller, dør ut i hagen 2 porter og terasse på 60kvm oppå.
endelig ser det ut til å ordne seg med en plass for meg å skru, lagre og parkere INNE.
Det er den andre garasjen min, som nå blir skrugarasje.
den er ca 6x4, ikkje så stor, men når det kun skal skrus inni, så er den plenty stor nok.
Har et skur på 20kvm. i tillegg som eg skal bruke til å lagre hageredskap og slike ting.
Også har eg nøkkelen til naboens verksted på 80 kvm. som eg kan bruke til store jobber.
Skal bruke det nå i sommer når han er bortreist i en mnd
LIFE IS GOOD.
 #394815  av Sven

ke25-toyoglide skrev:AHHHHH, endelig.
LIFE IS GOOD.
Misunner deg den følelsen :D
 #394837  av ad92

Ferdig med arbeidsdagen, ferdig med å sykkle opp fjellet å ha en forykende downhill tur ned igjen, spist å ligger i sengen å tar livet med ro! LIFE IS GOOD!
  • 1
  • 738
  • 739
  • 740
  • 741
  • 742
  • 1174