TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #396439  av McLarren

Ja, var litt saftig prislapp ja, må vell være for folk som aldri vokser opp... :roll:
 #396460  av celicat23

Bytta ut western digital WDTV mot d-link sin BOXEE BOX mediaspiller nå... Angrer ikke ett sekund. BB'n er bedre på.. umh... ALT ja.. Var det jeg skulle frem til.. ALT. Love it.
 #396654  av inzane2012

trur PS3'n min har fått demens... skulle spille litt GT5 nå i kveld tenkte eg, men har ikke hatt på PS3'n på ett par mnd nå, så etter å ha lasta ned en hel drøss med oppdateringer både til maskina og spillet, så får jeg plutselig ikke lov å spille det lenger, fordi det vist nok ikke er mer lagringsplass på maskina, trengte vist 32MB ledig... jaja tenkte jeg og sletta all lagringsdata på noen spill jeg ikke eier og ikke spiller lenger, og tenkte at nå må det vel gå siden jeg nettopp sletta sikkert 20gb med data... men neida, samma driten hver gang jeg prøver å starte GT5, får alltid beskjed om at det er forliten plass.... AAAAARGH!!
 #396655  av EXS

prøv og slett spillet og re-installer det visst du har det lagret på hdd (men ikke slett savegamet :P )

eller begynn og spill forza med meg :wink:
 #396658  av inzane2012

ja, må vel gjøre d... skulle gjerne spilt forza med deg espen, men har ikke eksbox lenger, den jeg eigde klikka nettverkskortet på så kom meg ikke online lenger, så den ga jeg vekk til lillebroren til dama, og den jeg lånte etterpå fikk rødauge :( så må kjøpe meg ny ...

Men, on the upside, fant ut noe litt artig med tven min idag da, fant ut hvordan jeg kunne streame filmer og tv-serier jeg har på laptopen min til tven ;) pluss at jeg bare kan koble til en eksterndisk til tven og ta opp alle tvprogram og filmer som går på tven ;)
 #396660  av inzane2012

det vet jeg ikke, har ikke testa streaming funksjonen noe særlig på ps3'n...
men tror jeg kan gjøre det samme med laptopen, om jeg laster ned en film i fullHD (noe jeg ikke har for vane å gjøre siden disse pleier å vere på noen gigabyte) så tror jeg det skal gå bra å streame den til tven fra laptopen...
 #396661  av EXS

inzane2012 skrev:det vet jeg ikke, har ikke testa streaming funksjonen noe særlig på ps3'n...
men tror jeg kan gjøre det samme med laptopen, om jeg laster ned en film i fullHD (noe jeg ikke har for vane å gjøre siden disse pleier å vere på noen gigabyte) så tror jeg det skal gå bra å streame den til tven fra laptopen...

mente og streame blu ray... :oops:
 #396664  av EXS

forskjellen blir jo prisen.... gratis og laste ned bluray på nett fremfor og kjøpe bluray filmer

ikke at vi driver med piratkopiering her på forumet :mrgreen:
  • 1
  • 745
  • 746
  • 747
  • 748
  • 749
  • 1174